Milý deníčku,
je to právě zhruba milion metrů, co jsem chytal zkušenosti jak čerti střelce. A tohle přirovnání bohužel nevybírám náhodou. Nicméně to vezmu od začátku.
Parkování, hlavní stojan, manipulace na místě a jiné sexuální praktiky
Vylekán mnoha příběhy o položení benzínového miláčka při béžném stavění na boční stojan jsem se zavázal milou Hondu prostě neupustit. Je nutné si zažít takový rituál:
PZ2 - Zastav a koukni se směrem k řadičce. Je tam dost tvrdý povrch aby se boční stojan nezabořil? Bude tam ten samý povrch i za pět minut / za hodinu? Tráva, hlína, jemný asfalt, štěrk a podobní šmejdi maj neodolatelnou chuť na lak tvé motorky. A co úhel? je motorka do kopce nebo z kopce? čelem, nebo bokem? Neni lepší tam nechat rychlost?
Kecal bych kdybych řek, že jsem vždy bez mrknutí oka mohl nechat pózovat motorku na fotku do magazínu. Ve chvíli kdy jsem zastavil, stojan nevykopnul a započal slézací manévr se o mě (o koho jiného doháje Josefe! ) má drahá dvousetkilová máša opřela. A to vám bylo najednou vzpírání! Místo tajemného gentlemana na krásném stroji tam stojí blbeček se zdánlivě málo nakloněnou motorkou a křičí "tyvole tyvole já sem idiot!!". Nejsem rambo, nicméně jsem situaci zachránil... a pak šel na velkou .
Zajímavá skutečnost, za jejíž objev vděčím svému moto-guru kolegovi je ta, že se motorka dá otáčet kolem vertikální osy hlavního stojanu horizontálně... ehm prakticky takto:
PZ3 - Postavíš motorku na hlavní stojan, přistoupíš z levé strany a chytneš jí za levé řidítko a madlo spolujezdce. Nohama se zapřeš tak, aby se motorka naklonila mírně k tobě. To je trošku stresující, ale učení dělá mistra. Pokud budeš mít pocit, že padá na tebe, tak jí pusť a ona se posadí zpátky na obě nožky. Najdeš rovnováhu ve třech bodech = tvé dvě nohy a jedna nožka hlavního stojanu... No a teď se můžeš točit jak na kolotoči. Skvělá věc
Co se garážového místa týče, sdílím jej s autem.. To je ta věc co zabírá místo, věčně je blbě postavená a souboj lak auta versus řidítko vyhrává překvapivě řidítko . Manipulace je proto někdy složitá. Když stojí člověk ze zvyku nalevo od motorky a potřebuje pohnout vpravo, většinou se vyskytne problém, který třeba já zachraňuji skvělým stylem, že jí skočim do sedla a zkrotím nohama. No prostě profík
Proč má na zadek sedla zadkem sedat pouze slečna zadaná?
Okřídlenému rčení "ať tě vozí kdo tě š*ká" se dá porozumět. Mužské plemeno krom mála vyjímek si za sebe už prostě neposadím. Ani se nezmíním o nepříjemném fyzickém kontaktu. Každý je chytrý a občas to vypadá, že nejedete na jedné motorce. Jedním slovem = protináklon. Stodvacetikilový pupkáč mi tohle udělal v ostré pomalé zatáčce. Prý aby jsme nespadli. Měl jsem ho tam, blbečka, vysadit a ujet :-/
Jóó zatímco nežné pohlaví... to je jiná báseň. Nevinná otázka "Chceš svézt?" vyrobí ženský v mozku podle mě tyto reakce: S tebou??? Na to vživotě nesednu!!! Není to nebezpečné? Jak se zapíná helma? Kam si mám dát nohy? Jak silně se tě mám držet? Zpomal!!! (v helmě tlumené) Jůůůů!!! To bylo super, pojedem ještě někam? Promiň volal přítel, tak jsem mu řekla, že jsem se s tebou jela projet... Hotovo, průser na světě. Představte si sami sebe, kdyby vám vaše milá do telefonu řekla, že je s nějakým blbečkem, co má debilní motorku a najetej trapnej tisíc v první sezóně!
No a nejjednodušší level je lehoučká slečna, která na na vás koukne tima očkama a člověk s normálně fungující rozmnožovací soustavou prostě nemůže říct ne.. Ona se pak drží jak klíště, do zatáček jedna radost. Zde se o příjemném fyzickém kontaktu taky nezmíním Jóó a to je pak moc moc jednoduchý
Když už se to povede aneb Jízda s přítelkyní
Vztah necháme vztahem, ale je možná nutno počítat s tím, že je na zadním sedle taková neviditelná cedulka s nápisem RESERVE podepsaná osobně vaší přítelkyní. Bohužel jí vidí pouze ona a kolikrát se o ní nezmíní. Takže pokud vezete pěknou bývalou spolužačku/kolegyni, může být o jeden významný průšvih na světě víc. Asi podobného ražení, jako když vaše přítelkyně spolujezdí v jiné samostopě... Pokud jezdíte dlouho spolu, "batůžek" získá také určité zkušenosti.. Je fakt, že křečovité držení se za váš pas a hvězdičky v očích po čase mizí, co se však objevuje je schopnost partnerky se začínat držet zadního madla a ikdyž mezi váma vznikne nemalá mezera, slečna bezchybně "sroste" s vaším tělem. Prostě už zná váš styl a jde svámi do zatáčky. Motorka jede o něco hůř, ale to, že jí za sebou necítím je pro mě hroznej pocit.. A pro můj klid jí cítit potřebuju.
Super , vtipné!