PROFIL MOTORKY

Yamaha XVZ 1300 Venture Royale (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tridac
Vloženo 17.8.2012
Aktualizováno 3.9.2015
Zobrazeno 3 916x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Kompresor - pérování

Vloženo: 04.07.2013, Uskutečněno: 04.07.2013, Stav tachometru: 80400 km, Zhlédnuto: 26x


Tak jsem včerejšího dne se rozhodl podrobit testům systém pérování a vzduchových projevů s kompresorem u naší motorky. Stále se množí dotazy a nesrovnalosti, každý občas říká něco jiného a tak jsem se sebral, dal jsem si cca 60 kilometrů v testovém provozu. Vyzkoušel jsem různé tlaky v automatickém režimu, stejně tak jsem si zkusil i manuální režim, co to udělá a jak se to chová a rád předám zkušenosti. Na své stránce o motorce dodělávám kompletní popis i s fotografickým návodem, takže jak to bude hotovo, může si každý vyzkoušet zkušenosti.
V podstatě je to velmi jednoduché. Jen pochopit ten systém, něco si zjistit a hlavně vyzkoušet. Vše potřebné i fotodokumentaci udělám na mé stránce o motorce, ale jen drobnost a postřeh z jízdy.
Lze nastavit víceméně cokoliv co potřebuju. Maximum jsem z toho dostal na přední vidlici 2,4 a na zadní 6,2 tlak a to při mé výšce 192cm mám skoro problém tlačit motorku dozadu protože nedosáhnu skoro na zem. Pěkně po špičkách. Odpovídá to nastavení v AUTO na H. Když se dá pravý opak, je to asi 0,8 vepředu a 2,4 zdek a to je jako na lodi, na pramici, houpete se po vlnách, courá to stojan skoro po zemi a je to jak když sedíte na nafukovacím míči krásně to pluje. To je pozice v AUTO na L. Jezdil jsem asi nejvíce na M, tedy střední nastavení automat. Občas při náklonu jsem chytil stojanem nebo vpravo výfukem. Ale když si dám na H, tedy nejvyšší, tak jsem se nakláněl co to šlo a motorka se chová jak sporťák, tedy jen v tom smyslu, že se dá krásně naklonit a položit. U nastavení L, nejnižší, tak tam skutečně jeto jízda po městě, courem a pohodlně v křesle, ale náklon znamená jiskry. Na to nejvyšší H je sice motorka tvrdší, ale je vysoko a je pohodlná na jízdu, dobře se vede, neplave.
Pak jsem zkusil manuální nastavení a je krásné na tom to, že si nechám předek na L, tedy nejméně a zadek si dám na co nejvíc, takže se zvedne jen zadní kolo. To je výborné při hodně velkém zatížení kufrů a ve dvou.
Při přepínání dolů jsem přišel na zajímavou věc. Když třeba dám z H na M, tedy chci snížit tlak, tak jsem seděl na motorce a ona mi každou chvilku vykazovala E1 nebo E9 což jsou chyby popsané v manuálu a je to chyba zatížení. Tak jsem pochopil, že toto je nejlépe dělat, když je motorka v klidu, nezatížena, nikdo na ní nesedí a nehýbá se. Kompresor odpouští tlak a tím jak sedím, tak se stále domnívá, že chci jet a jde proti sobě odpouští a uzavírání tlaku pro jízdu, zajímavě chytrá mašinka.
Když pojedete s váhou kufrů naplno a pojedete ve dvou a budete chtít jet skutečně svižnou jízdu a pohodlnou, tak doporučuji hydrauliku dole pod sedlem nastavit na 4 a kompresor na auto na H. Bezvadná jízda a motorka se chová skutečně velmi dobře hlavně v zatáčkách a v náklonech sedí krásně.
Více na mé stránce o motorce jakmile to dodělám http://www.ventureclub.cz

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Volnoběžka

    Kdyby někdo se rozhodl nebo byl donucen provádět opravu volnoběžky starteru, dal jsem trochu zkušeností i s popisem na co si třeba dá pozor nebo co očekávat. Snad to někomu i pomůže. Všechny podrobnosti najdete na stránc

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.06.2013
    Uskutečněno: 18.06.2013
    Tachometr: 79465km


TOPlist