Po montáži laděného výfuku jsem se objednal na měření na motorové brzdě do DK Racing v Praze. Chtěl jsem mít jistotu, že je vše OK. Výsledek byl takový, že sice došlo k nárůstu maximálního výkonu o necelé 2 HP, ale bylo by vhodné upravit palivovou mapu v nižších otáčkách pomocí řídící jednotky v ceně 12 tisíc Kč. Jednotku jsem si objednal, ale do podzimu stále nebyla k mání a tak jsem to vzdal
a výfuk prodal. Pro informaci přikládám záznam měření.
Při používání výfuku narostla průměrná spotřeba, ale bylo to dané hlavně tím ,že jsem si ho užíval. Zvuk po překročení 6 tisíc ot./min. byl návykový - auta sama
uhýbala z cesty ... Nebyl jsem si ale jistý kvalitou vyladění výfuku IXIL pro V-TEC a převážily obavy ze snížení životnosti motoru při použití bez Dynojetu . A tak jsem namontil zpět originál.
Vlastník | Celaskon | |
---|---|---|
Vloženo | 30.3.2012 | |
Aktualizováno | 14.2.2016 | |
Zobrazeno | 8 406x |