...a servis je hotový - bylo třeba vyčistit karburátor a rozhýbat plováky, vyměnit jedno těsnění... Úplně nejdražší část byla výměna přírub mezi motorem a karburátorem, motka byla škrcená na 37kW, což se dělalo zúžením přírub na baj voko čtvrtinu a bylo to dělaný tak šikovně, že to nešlo nijak slušně odvrtat ani uříznout. Teď mě tak napadá, jestli jsem to neměl udělat až po dovozový STK - ale co, to se uvidí Ještě k přírubám, originály stojí cca. 1.800,- za jeden kus, ještě že existuje interner a obchody s neznačkovými díly, no snad něco vydrží... Jo a poslední drobnost - ucpaný benzínový kohout, asi bude třeba se podívat i na vnitřek nádrže
Tak a další krok - dovozová STK. Mám německé techničáky, kupní smlouvu a víc asi ne - pak se pochlubím, jak to dopadlo.
Vlastník | Serby71 | |
---|---|---|
Vloženo | 18.1.2013 | |
Aktualizováno | 26.8.2015 | |
Zobrazeno | 1 569x |