Triumph Tiger 900/885i (1995)

Vlastník O.N.E.
Vloženo 11.7.2012
Aktualizováno 9.6.2013

Vloženo: 16.01.2013, Uskutečněno: 26.12.2012, Stav tachometru: 63500 km, Zhlédnuto: 5x

Tak 26.12 nakládáme motorky na vlek a vyrážíme směr Genova 1100Km,cesta ubíhá celkem fajn jen snad v Německu nás řadí do LKW a zakazují další jizdu...vysvětlujeme že trajekt vážně nepočká a pokračujeme v krasojízdě.
27.12 ve tři rano jsme na místě,skládáme motorky,balíme na ně bagáž a hledáme parkování pro dodávku,podzemní garáž za 100ee to jistí..
29.12 po dvou dnech na moři vyrážíme směr Chefchaouen.Do prvního noclehu to mame 120 km což je brnkačka silnice krásná teplota kolem 18stupňů co víc si přát
30.12 ráno snídáme a procházíme se v městečku Chefchaouen kde se motáme ve spleti modrých uliček a nasáváme tu správnou atmosféru.Na poledne vyrážíme přes hory, cestou značenou v mapě jako nebezpečnou okousanou s obou stran tak že se asfalt čas od času mění v prašnou kamenitou cestu jedeme směr Meknés.Cesta zatím bez problému jen mi došel benzin a zjištuji že jsem v přípravách na expedici nezapojil ze spod nádrže konektor k plováku Nojo sranda musí být
31.12 vstáváme v hotelu a vyrážíme směr Merzouga městečko v Saharské poušti nedaleko Alžírských hranic.Před sebou máme necelých 500km,nezní to hrozně ale přes pohoří Atlas v klikatých silničkách plných krásných zatáček to je docela hooodně km.Asfalt končí a začíná písek za tmy dojíždíme do městečka a hledáme hotel SAHARA oslava silvestru na hromadě písku a s nebem plným hvězd může začít.Tak vše nej do Nového roku 2013
1.1. Po výborné snídani razíme blbnout do dun.Písek je všude kolem nás a nám se to hrozně líbí Není to tak jednoduché jak jsme si mysleli ale celkem dobře jsme se s tím poprali Zjištuju že tiger zrovna do písku moc není.Po poledni razíme směr městečko Tinerhir.Tam nic zvlaštního nehledáme jen hotel
2.1.Pádíme směr Marakéš ale ještě před tím je v plánu zastávka u vodopádů Ouzod.Projíždíme nádhernou soutězku Todra.Vůbec krajina v Maroku je neskutečně krásná.Zastavujeme v Beni-Mallal kde končí další krásný den.
3.1.Konečně vyrážíme k vodopádům na které jsem se já osobně těšil asi nejvíc.Ale cesta se nám zkomplikovala teda spíš zmizela pod hladinou řeky.Musíme se otočit,vrátit a najít jinou cestu což se na konec zdařilo.Vodopády jsou nádherný.Večer přijíždíme do Marakéše a to je mazac,provoz,chaos no prostě mazec.Kličkujeme v uličkách mezi lidma,stánky,prodejci,skůtry,koňma s povozy úplně vším co se dá potkat Večer vybalujume a jedeme taxikem do města zastavujeme si krásné M-B "piano" jsou jich tady stovky..Super zážitek
4.1. Ráno směr pobřeží,teplota stoupá,provoz housne a civilizace se blíží...v městečku Loualidia zajíždíme na pláž, kde zápasíme s hlubokým pískem a hledáme místo na stany, rozděláváme oheň, pozorujeme noční oblohu a užíváme si tuhle nevšední pohodu.
5.1. Směr Rabat přes Casablancu.Klasika večer hotel procházka po městě a ochutnávání všeho možného...ještě že jsem měl dostatek slivovice která funguje na 100%
6.1. Blíží se konec,jedeme do "modrého" městečka Chefchaouen kde utrácíme poslední peníze za dárky pro své milé a pomalu se chystáme na odjezd domu...myslim že nikomu se moc nechtělo..
7.1. Jedeme do přístavu v Tangeru naloďujeme se kolem 22 hodiny a už jen přečkat zas ty dva dny na lodi..ale na konec to bylo v pohodě i bez alkoholu .
10.1. jsme v přístavu v Itálii,vylodit,naložit moto a tradá dom.Vyjíždíme kolem 10. hodiny jedeme pohodě v klidu a domů dorazíme před půlnocí a ještě skládáme stroje.A páč jsem zvedlejší vesnice tak startuji a jedu domů po ose,celkem zima

Tak asi tak,výlet uplně parádní,co může být lepšího než si tak hezky zajezdit a ještě v lednu
Jediná komplikace ,umřela mi nečekaně půl roku stará aku,v Italii koupená nová za 30 euro a jedna píchlá duše na Teneré jinak no problemo
A jstli si to chcete přečist ještě jednou ale napsaný téměř profesionálně tak www.baron-mb.cz
Složení výpravy : BMW GS 1200,Yamaha teneré 660,2x Africa a můj nesmrtelnej Tiger