Táák a Další past! Co si na mě bývalí majitel nachystal.Nevím jestli to pochytil někde ze zemědělského družstva nebo co ale jak již bylo zmíněno.Víčko ventilů bylo tak dotáhnuto že bylo naprasknuté a při výměně oleje když jsem vyšrouboval výpustný šroub tak co asi na tom šroubu bylo ?Ano správně kousky hliníku z bloku.Naštěstí v Suzuki to tak parádně vymysleli že závit je pouze v deklíku který drží na třech 8mičkách šroubech.(po odšroubování deklu jde vidět sítko se sacím košem)Takže deklík šel dolů dala se nová závitová vložka udělal se nový šroub vše se dalo do kupy a může se zase jezdit.Vyměnil jsem starý olej za nový Motul 5100 ester 10W40 samozřejmě i s novým olejovým filtrem.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Byl proveden klasický servis. Výměna oleje (motorex formula 10w40) i s olejovým filtrem,seřízené ventily a dopnutý rozvodový řetěz, + výfuková soustava natřen svod a udělané nové těsnění mezi svod a výfuk. A proto že chc
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 26.01.2014 |
Uskutečněno:
| 26.01.2014 |
-
Když jsem skončil v práci dřív a venku bylo krásných 14 stupňů rozhodl jsem se že se pojedu trocha vyblbnout. Cíl byl jasný na Za Jívovou to stočit na šotolinu a směr Hrubá voda.I když bylo bláto podklad byl tvrdý takže
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 09.11.2013 |
Uskutečněno:
| 08.11.2013 |
Komentářů:
| 1x |
-
V servisu jsem byl upozorněn že si bere olej (jako každý starší vzducháč) (ještě když je venku skoro 40 stupňů ) Nicméně od výměny po výměnu 2000 km jsem nemusel dolít ani kapku oleje (Motul 5100 10W 40) a pořád jsem by
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 08.08.2013 |
Uskutečněno:
| 08.08.2013 |