PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník WenCa
Vloženo 20.4.2012
Aktualizováno 22.5.2013
Zobrazeno 3 262x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 30.07.2012, Uskutečněno: 30.07.2012, Zhlédnuto: 6x


Bolest všech erezvéček... Některá na to čekají, jiná už to mají za sebou (a čekají znovu )... Původně plánovaná oporava z nových dílů... Čirou náhodou se ke mě ale dostal motor přidřený na klice, ze kterého někdo chtěl zdravou volnoběžku vydolovat... bohužel (pro mě bohudík) se mu to nepovedlo... Nestáhnul rotor z kliky a ještě zničil závit pro stahovák... Byl to celkem oříšek dostat do z kliky dolů i za pomoci velkého třírameného stahováku a velkého nahřívání... Z mojeho motoru to oproti tomu šlo samo... Motorka teď startuje parádně... Předtím to bylo, jako když se sypou šrouby a matice... Jo a ještě jsem si z druhýho motoru přehodil víko spojky... tmavé je hezčí než stříbrné, určitě to přidá tak dvacet koní ))

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • tlumič řízení

    Ležel mi v dílně tlumič řízení původem z GSXR 1000 K7... Má elektronické nastavování, ale tento ho měl poškozené (proto u mě ležel)... Tak jsem se ve chvilce nudy rozhodl eketronické štelování vykuchat, chvíli proměřoval

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 30.07.2012
    Uskutečněno: 30.07.2012
  • přepáčko

    Co se trochu motám kolem okruhů, docela jsem si zvykl na jedničku nahoru a zbytek dolů... nutno podotknout, že to svojí logiku má... ono když jedete v Mostě v levý pod boxama, tak se špatně strká noha pod řadičku, jeliko

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 30.07.2012
    Uskutečněno: 30.07.2012


TOPlist