Honda NSR 125R (2000)

Vloženo 3.7.2012
Aktualizováno 20.8.2012

Vloženo: 03.07.2012, Uskutečněno: 29.06.2012, Zhlédnuto: 4x

Dne 29.6.2012 jsem přijela z práce, odevzdala auto a děti manželovi a jela na první "vejlet"... Cíl? Kam dojedem, tam přespíme. Jeli jsme 3, já s půjčeným NSRem, Zdeněk se Suzinkou VX800 a Ráďa s Jawkou 350. Vyjíždělo se v 6 večer, ujeli jsme 80 km a zakotvili v kempu Višňová u Roztok. S motkou jsem se pořád ještě seznamovala a večer jsme u pivka s klukama probírali, co bych měla dělat jinak, abych se v jízdě lepšila. Druhý den jsem si jejich rady vzala k srdci, ale nějak mi nešly rozjezdy, tak se stala ta nepříjemnost, že jsem vymlátila baterku. Ještě, že se to stalo u autobazaru a baterku jsme dobili. Od té doby jsem si na rozjezdy fakt dávala bacha a motorka už šlapala jak hodinky.Chtěli jsme jet na jih na Jindřichův Hradec, ale po 70 km se Ráďovi sekla na Jawce převodovka a bylo po výletu. Fungovala pouze jednička a tak se jelo na 1 zpátky do Višňové. S tím, že další den Ráďu doprovodíme domu. V kempu jsme ale narazili na kluka, který měl na dodávce držáky na motku a byl z Málkova - Ráďa se tedy pohodlně vezl domu autem a my se Zdenkem jsme mohli pokračovat. Vzali jsme to tedy přes Kralovice, Manětín, Teplou a Chodovou Planou až na Jesenickou přehradu, kde jsme opět zakotvili. No a v pondělí už nás čekala cesta domu. Jeli jsme přes Luby, Kraslice, Chodov (kde mi došel benzín a Zdeněk jezdil po městě a hledal benzinku), KV, Kyselku, Velichov do Klášterce nad Ohří, kde jsme odbočili na Nechranice. Tam jsem na hrázi zkusila, co motorka dá. A dala 135 km/h a ještě by se dalo něco vymáčknout. Ale to už jsem já neměla odvahu. No a pak přes Březno, okolo Droužkovic, přes Udlice a Otvice domu.

Celkem najeto 630 km.

Díky tomu, že jsme "zapoměli" natankovat ale víme, že na jednu nádrž se dá ujet 285 km a motka si vezme 3,5 l na 100 km. Což je paráda.

• Zámek Chyše

Další výlet za námi... Udali jsme děti babičce, vzali motorky a vyjeli směr zámek s pivovaretm Chyše. No, ovšem jezdit s mým manželem je celkem nebezpečné - on jakmile vyveze motorku, tak zákonitě prší. A dneska? Samozře

Vloženo: 29.07.2012
    Uskutečněno: 29.07.2012
  • Okolo komína

Chomutov - Kadaň - Nechranická přehrada - okolo Droužkovic - Chomutov - Starý Březenec - Jirkov = 74 km

Vloženo: 28.07.2012
    Uskutečněno: 26.07.2012
  • Okolo komína

Bořeň - Bílina - Záluží - Horní Jiřetín - Nová Ves v horách - Malý Háj - Svahová - Boleboř - Jindřišská - Jirkov = 50 km