Tak jsem sundal neorigo lak ze zadního blatníku, pod ním byl opět docela hezký původní lak a podle zbytků origo linek jsem ho i nalinkoval. Taky jsem nalinkoval kastlík na nářadí.
Dál jsem se věnoval rychlopalu. Původní plynovou rukojeť někdo oříznul, takže měla vůli, dotyčnej to vyřešil podložkou z tlusotýho kartonu. Práce s plynovou rukojetí která má vůli cca centimetr do strany je docela únavná, takže jsem kanibalizoval vedle stojící vrak mustanga kterej zapůjčil dcela hezkou rukojeť Už to zase sviští jak má.
Poté jsem se zabýval podsedlovými plechy - jemně přebrousil, odmastil, natřel základem, překitoval a teď brousim a brousim... Jde to blbě, ale myslím že to půjde. Pak je čeká ještě nějaký dokitování detailů, stříknutí dalším základem, jemné přebroušení a vrchní černej lak. Snad se mi podaří nalakovat tak, aby to zapadalo do celkovýho stavu motorky.
Výjimečně jsem vzal do garáže foťák, takže jsou i nějaký solidnější fotky. Vyfotil jsem i pár dalších drobností, který jsou v plánuá udělat - přední blatník, pravá strana nádrže, ...
Těšim se až bude hotovo, pak udělám nějaký fotky komplet motorky někde venku
-
sundaný plechy, nalinkovanej kastlík
-
plechy před natřením... Na tuhle měsíční krajinu minulý maji
-
Linky na origo laku zadního blatníku
-
Linky na nádrži
-
Přední blatník - lak má trošku vady :-)
-
Přední blatník - tady asi zasáhnu kouskem neorigo laku...
-
Tahle strana nádrže bude potřebovat zachránit
-
Tahle strana už zachráněná je - silichrom a leštěnka v kombi