Když jsem viděl, jak dopadne originál padák při velmi lehkém mechanickém namáhání, došlo mi, že je tam jenom na parádu. Dlouho jsem jen okukoval u ostatních, ale už na letošní Krucemburk jsem vyrazil s padáky vlastní konstrukce. Nejen, že se mi líbí, ale hlavně unesou mašinu! Na fotkách ještě bez práškového laku. Krycí modrý plech jsem preventivně na radu zkušenějších kvůli chlazení sundal.
Polep na nádrži je už jen taková třešnička na dortu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Když už mám doma stahováky půjčené na půlení motoru Morgany, nedá mi to, abych se nevrhnul i na motor Endyra. I když se mi generálka momentálně do finančního plánu vůbec nehodí, demontáž, zjištění závady a důkladné čiště
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 14.04.2012 |
Uskutečněno:
| 14.04.2012 |
Tachometr:
| 82453km |
Komentářů:
| 4x |
-
Letos bez nastartování... Stav Endyra i stav můj mi nedovolily víc, než si jen v garáži sednout na studenou motorku a sentimentálně vzpomenout na každý z 10352 letos najetých kilometrů. Přes mnohdy nepřízeň osudu to byla
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 31.12.2011 |
Uskutečněno:
| 31.12.2011 |
Tachometr:
| 82452km |
Komentářů:
| 2x |
-
Nehoda při cestě na Křečov rozhodně neovlivnila naši lásku k motorkám, a tak pár chvil a asi dva grogy po návratu domů už Endyro putovalo z tmavé a studené garáže do teplé a osvětlené kuchyně. Demontáž motoru je určitě s
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 11.11.2011 |
Uskutečněno:
| 11.11.2011 |
Tachometr:
| 82451km |
Komentářů:
| 1x |