Potřeboval jsem si ověřit, že silniční motocykl do terénu nepatří :) Hledal jsem po lesích zaběhnutého psa a vzal jsem si k tomu mašinu, abych byl rychlejší. No rychlejší jsem sice byl, ale sjezd z kopce + vyjeté koleje + vlhká tráva + žádné zkušenosti v terénu = křivé řídítka + pohnutý padák + pohmožděná noha + kopec ostudy :)
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Klouzání spojky už začínalo být nesnesitelné. V rochlostech nad cca nad 120km/h často klouzala, s baťůžkem i dříve. V zatáčkách to i smrdělo průserem.
Nové díly: Nové lamely EBC (obyčejná korková sada), nové pružiny E
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 01.08.2016 |
Uskutečněno:
| 24.07.2016 |
-
Celkem jsem si dal načas - budíky jsem kupoval před 1,5 rokem...
Jakožto dar lidstvu vkládám schéma zapojení budíku do motocyklu (aby se v té prasečině v budoucnu eventuálně někdo vyznal).
Schéma v plném rozlišení
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 17.06.2015 |
Uskutečněno:
| 17.06.2015 |
Komentářů:
| 2x |
-
Dlouho očekávaná úprava je zde!
Po necelém měsíci od objednání mi z jů-es-ej dorazil "Emissions (PAIR) System Removal Kit".
Tak jsem vytrhal ten nesmysl po nádrží, co je dobrý akorát tak na chytání špíny.
Kompli
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 14.04.2015 |
Uskutečněno:
| 14.04.2015 |
Komentářů:
| 3x |