21.11. 2011 dneska jsem se dokopal k tomu rozpůlení... po pár obtížích (jednak s prostory a jednak během půlení) jsem se dokopal až do převodovkové a klikové skříně, zjistil, že klikovka je úplně KO (ojnice má velkou vůli do stran až tak, že to dře o klikovku), jedno ložisko od klikovky nedrží v karteru a při snaze vyměnit klikovku za mustangovou jsem zjistil, že to má jiné konusy, tím i ložiska atd, takže zítra koupím nové ložiska ke klice (ikdyž původní nebyly úplně na odpis a ostatní taky až tak ne), tím i gufírka a snad se zadaří, zmizí pár odporných zvuků a dostaví se max. cinkání klikovky :) nakonec jsem ještě zjistil, že původní majítel se s půlením moc neštval a mezi kartery od převodovky nedal ani těsnění... proto z toho tak ohavně tekl olej... ;), takže počítám, že to konečně zmizí taky...
23.11.2011 po menším zjištění, že klikovku z mustanga do 05 nenacpu, jsem nakonec jen koupil ložiska ke klice + gufera po několika marných pokusech (já debil dal opačně vidličku), jsem motor konečně složil, a jel to projet :) no... jednak není předstih úplně ok a jednak si budou muset trochu sednout a zaběhnout ložiska, takže to bylo docela chcíplé, ale čekám, že to nebude dlouho trvat a bude jezdit při nejhorším stejně jak předtím... jinak pokud to není jen "placebo efekt", tak se mi zdá, že jsem motoru něco pomohl, že už tolik nechrastí... záhadou mi ale stále je, proč mi někdy piští spojka (jen při vymáčknutí...) snad se někdy objeví odhalení :)
Vlastník | djangi | |
---|---|---|
Vloženo | 25.10.2011 | |
Aktualizováno | 27.1.2013 | |
Zobrazeno | 3 113x |