Zkoušel jsem do ladáku dát na zkoušku "vyjímatelnou homologační vložku". Člověk si pak připadá jak na nějakém skútru. Až do 6tis. otáček je slyšet pouze motor a ne výfuk. Dynamiku to nesnížilo, ale rozdíl byl v průběhu výkonu. S vložkou to má plynulý zátah od 3 do 9 tis bez žádné špičky nebo propadu. Bez vložky je velmi znatelný kopanec kolem 5 t. Zkrátka s ladákem je projev motoru sportovnější a hravější.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
A je tu zas konec sezóny. Léto nic moc počasí. Najel jsem cca 4,5 tis Km. Za tu dobu ani jedna porucha nebo problém (myslím na motorce). Na mašinu jsem si konečně zvykl. Je to poslušná holka. Měl jsem obavy z váhy ale mu
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 30.10.2011 |
Uskutečněno:
| 30.10.2011 |
Tachometr:
| 35500km |
-
Na podzim koupeno, zazimováno. Ještě v zimě jsem vyměnil olej. Dlouho jsem váhal a nakonec to vyhrál Repsol Moto Sintético 4T 10W/40, samozřejmě i olejový filtr. Je to polosyntetika, "doporučuje ho Honda" a když je dobr
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 23.04.2011 |
Uskutečněno:
| 23.04.2011 |
Tachometr:
| 31000km |