PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dinso
Vloženo 5.1.2011
Aktualizováno 13.3.2013
Zobrazeno 1 111x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7


Vloženo: 30.10.2011, Uskutečněno: 09.07.2011, Stav tachometru: 34000 km, Zhlédnuto: 7x


Zkoušel jsem do ladáku dát na zkoušku "vyjímatelnou homologační vložku". Člověk si pak připadá jak na nějakém skútru. Až do 6tis. otáček je slyšet pouze motor a ne výfuk. Dynamiku to nesnížilo, ale rozdíl byl v průběhu výkonu. S vložkou to má plynulý zátah od 3 do 9 tis bez žádné špičky nebo propadu. Bez vložky je velmi znatelný kopanec kolem 5 t. Zkrátka s ladákem je projev motoru sportovnější a hravější.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • A je po sezóně

    A je tu zas konec sezóny. Léto nic moc počasí. Najel jsem cca 4,5 tis Km. Za tu dobu ani jedna porucha nebo problém (myslím na motorce). Na mašinu jsem si konečně zvykl. Je to poslušná holka. Měl jsem obavy z váhy ale mu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 30.10.2011
    Uskutečněno: 30.10.2011
    Tachometr: 35500km
  • První zkušenosti

    Na podzim koupeno, zazimováno. Ještě v zimě jsem vyměnil olej. Dlouho jsem váhal a nakonec to vyhrál Repsol Moto Sintético 4T 10W/40, samozřejmě i olejový filtr. Je to polosyntetika, "doporučuje ho Honda" a když je dobr

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.04.2011
    Uskutečněno: 23.04.2011
    Tachometr: 31000km


TOPlist