tak, už je na čase trochu něco napsat do deníku... Brzdy prošli kompletní renovací. Třmeny se kompletně rozebrali a původní zbylo jen jejich tělo a pístky. Veškeré gumičky jsou nové, pístky byli zaleštěny a do třmenů byl dovrtán kanálek, protože je u těchto třmenů známo, že se špatně odvzdušňují, kvůli špatně navrženým kanálkům z výroby. Další úpravou byla výměna původní brzdobé pumpy za závodní radiálku Accossato 19x20, což je v podstatě starý model Brembo, který se vyrábí stále ve stejné továrně, jen pod jinou začkou (něco jako kufry Givi a Kappa). Jedinou její nevýhodou je to, že nemá spínač brzdového světla. To se vyřešilo spínačem tlakovým, který se montuje místo průtokového šroubu. Nové destičky byly samozřejmostí. Jezdím DP brakes, standardní směs a maximální spokojenost. Brzdy teď fungují perfektně a nevadnou - předtím se mi propadala páčka i při normální vyjížďce...
Vlastník | WenCa | |
---|---|---|
Vloženo | 15.5.2011 | |
Aktualizováno | 29.10.2011 | |
Zobrazeno | 8 618x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
Super, je spousta lidí co na brzdy z ZX7R nemá pozitivní odezvu, že jsou slabé, vadnou, zavzdušňují se atd atd. Myslím si že je to z 90% o špatném stavu, udělal jsem v podstatě to stejné co ty a myslím si že brzdy má tato motorka naprosto konkurence schopný. Desky mám EBC race-a považuji za TOP. Každopádně krásná práce.
Mistr Spajkr se s ní do zatáčky doklouzává/doskakuje/dovlává ze strany na stranu takhle: //img94.imageshack.us/img94/2581/brzdyd.jpg
tahle 20 let stara motorka opravdu brzdi.. da se krasne poslat do zatacky, zadni kolo ve vzduchu vlaje na obe strany..fakt super... tim ze je trochu tezsi a ma dost uzky riditka se za ni musi vic brat a kdo je slabsi tak muzou brzy zacit bolet ruce.. ale v naklonu je krasne stabilni a zataci mnohem vic nez by si clovek myslel.. ne ze pada do zatacky, ale proste hodne vostre zatoci, mnohem vic nez by se normalne cekalo..