Jaro 2008 - jarní tréning na minibiku
jelikož se počasí letos nějak nechtělo umoudřit s vyjetím jsem nepospíchal.
Jako vynikající náhradu a velkou porci zábavy jsem pořídil k velké motorce ještě čínský minibike.
Po provedení nezbytných úprav jako namotnování laď.výfuku, 15mm karburátoru, větší pístní sady, racingových pneu, rychlopalu, vyztužení rámu, změně stupaček atd atd, jsem se pustil s partou nových známých do pravidelného sobotního trénování. Během několika týdnů jsme se naučili stroje celkem slušně ovládat a začalo zrychlovat, stopovat kola a "závodit mezi sebou". Během cca měsíce a půl už se naše "sranda" ježdění proměnilo v boje o každou desetinu na kolo, začalo se přizbrojovat a ježdění se dostalo na celkem slušnou úroveň. časy na kolo se z původních 32 vteřin posunuli až na neuvěřitelných 26,5!!! Nebáli jsme se ani jízdy na mokré trati, výměna předních ráfků za reserví ráfky obutých do originál měkkých čínských pneu se vzorkem na vodě držely mnohem líp jak závodní slick. Jízda na mokru se stala velmi oblíbenou, jelikož každý přehnaný pohyb plynovou rukojejí nebo prudší náklon končil pádem, což nás ale dokázalo vycvičit natolik že jsme během několika mokrých tréniků získali ohormný cit jak pro mini tak stopu, čehož se pak nechalo dobře využít na suchu. Následovala návštěva pardubického minibikového okruhu na kterém jsme se coby čínští minibikeři rozhodně neztratili.
S přibývající teplotou jsem ale přesedlal zpátky na CBR. K velkému překvapení se můj jízdní styl, resp. ovládání motorky změnilo k nepoznání.. najednou mi nedělalo problém se pořádně položit do zatáčky, získal jsem větší cit, výrazně porychlil. Troufnu si říct že za to může právě ta spousta "ostrých km" v sedle minibiku
Vlastník | Corela91 | |
---|---|---|
Vloženo | 20.10.2007 | |
Aktualizováno | 29.6.2009 | |
Zobrazeno | 4 886x |