PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mart.bike
Vloženo 2.6.2011
Aktualizováno 2.6.2011
Zobrazeno 4 644x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 07.06.2011, Uskutečněno: 07.06.2011, Stav tachometru: 500 km, Zhlédnuto: 2x


Tak, zajizdim pomalicku polehoucku a musim rict, ze to fakt jede jako cip. Do 2500 trochu cuka retez kvuli podtocenemu motoru ale potom uz se nic negativniho nedeje a hlavne kdo na tom bude jezdit na 2500 tisice.. takze picovina resit. Dále me prekvapily brzdy, které jsou super davkovatelné a hned jak se zajedou, tak brzdi fajnove a nevadnou ale stejne si tam dam opleteny hadice a packy od PPtuning. Pumpu nema smysl menit pokud nechcete jezdit casto na okruhu. Podvozek je dobre nastaven na moji vahu uz z fabriky ale asi si ho casem necham trochu "preklikat" primo na miru. Razeni jde krasne jenom kdyz klapu 3 tak to porad trochu bouchne ale to by se melo casem uklidnit. Prumerna spotreba je zatim na 6,3l. Volitelne reakce na plyn se mi libi A je brutal zatah v celym spektru otacek, standart je asi nejpouzivanejsi (jede jenom o trochu min nez A) a posledni B mi prijde zbytecne resit a i pouzivat..Vsechno to zalezi na jezdci a na citu jeho ruky.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist