BMW R 1100 GS (1996)

Vloženo 12.3.2008
Aktualizováno 22.9.2008

Vloženo: 16.09.2008, Uskutečněno: 16.09.2008, Zhlédnuto: 9x

V pátek se mi ozvali kluci z HK (René - Transalp a Zdeněk - Triumph Tiger) , jestli bych se nepřidal na týdenní cestu po Rumunsku. Kývnul jsem a v neděli 17.8.08 jsme se potkali na dálnici u Olomouce. První den jsme spali v kempu za Michalanama v chatičce. Přes cíp Maďarska do Rumunska: Satu Mare, Borsa; spánek za sedlem Prislop u řeky. Už tam kempovali motoPoláci, bylo to fajn. Ráno přes Vatra Dornei, soutězka Bicaz, Gheorgheni, jakási oblast plná Maďarů (dvoujazyčné názvy na ukazatelích i SPZ). Spíme pod Fagarašem za Cartisoarou. Ráno opravuji defekt (koňský hřebík v zadní pneu) víceméně soběstačně a foukám do gumy 2 bombičky z originál BMW opravné sady. Později zjišťuji, že jsem s tlakem 0.8 přejel Fagaraš. Počasí nádherné a se zdržením 2h pokračujeme Curta de Arges, Suici, Calimanesti (díky za ABS, vzhledem k silničním gumám), Brezoi, Voineasa. Spíme pod sedlem Urdele, na ně vyrazíme zítra. Urdele - krása, Targu jiu, Baia de Arama, Baia Herculane, Orsova, a podél Dunaje do Svaté Heleny. Spíme na hrišti nad vesnicí, večer jsme převážně s Čechy z Čech v hospodě. Ráno přes Oravitu, Aninu, Resitu (nádherné bukové lesy), Lugoj, Devu, Brad, Abrud, Albas, Horeu do oblasti Padish. Spíme u vody s ostatními rumunskými táborníky. Idilku pod hvězdami dokresluji domorodec s houslemi. Nejsem znalec, ale potmě a v takové kvalitě, klobouk dolů. Ráno chceme přes Oravitu, Maďarsko někam k Bratislavě, ale je deštivo (poprvé za týden) a tak jedeme každý dom. Nádherný týden, žádná porucha, žádný liják v terénu, nic nikdo nezničil, neztratil, neonemocněl. Prům spotřeba 5,5. Náklady v cizině 6.600 Kč. Všude na pumpách platíme kartou, místních 300 Lei vybíráme v bankomatu, stačilo to na nutné výdaje i na prezenty domů.
Byl jsem naprosto spokojen.

• 2009 Dolomity

Průsmyky v Dolomitech až do úplného zblbnutí Rozhodl jsem se narychlo, potřeboval jsem to. Od neděle do soboty, přelom června a července, itinerář cca 3500 km naprosto bez dálnic. Sraz v Nové Bystřici: Jan Kuthan otec -

Typ: Dovolená
    Vloženo: 18.08.2009
    Uskutečněno: 28.06.2009
  • CarServis vyměnil palivové čerpadlo a filtr, gufera u přední vidlice - neb plakala a hurá na cesty. Ještě jsem dostal za "hubičku" na dojetí Dunlopy, ale to už bylo v jiné firmě (ilustrační fotka z rumunska).

Typ: Oprava
    Vloženo: 16.09.2008
    Uskutečněno: 16.09.2008
  • Cesta do rakouského Vorau na EC 3D. Palivové čerpadlo začalo být velmi hlučné, ale na funkci to zatím nemá vliv. Budu ho muset dát vyměnit. Jinak hroch šlapal krásně. Cesty v rakousku tradičně velmi kvalitní. Počasí nás