Samozrejme jako spravny motorkar, kdyz si motorku nerozeberu, tak ji proste neverim. :) K beznym ukonum, musite proste rozebrat celou motorku. Tak jest zapocalo rozebirani. Abych mohl sundat nadrz, pod kterou je airbox, musim sundat i plasty podsedlovky. Po kompletnim rozebrani jsem zjistil, ze filtr to ma zasebou. Ve filtru pozvolne bujela mikro flora a mikro fauna. Bohuzel ted se mi nedostava financi, tak jsem musel jen tento stary vyfoukat a az dostanu RP, musim sjet pro novy. Dalsi ukonem mela byt vymena svicek a serizeni ventilu... Abych mohl vsechno toto udelat, musel bych sundat predni masku. Ta je vsak praskla a musim pockat az koupim lepidlo a slepim ji. Vsechno souvisi, ze vším :D Takze jsem zatim skoncil jen u vzduch. filtru.
Po nakoupeni dilu, jsem je sel namontovat, prace to byla vsak nelehka. :) Ale nakonec se vse zdarilo. Vzduchovy filtr byla prace asi nejlehci, nic se na tom neda zkazit. Po filtru prisly svicky, montaz byla dosti stizena polokapotazi, ktera prekazela v pristupu. Puvodni svicky byly hodne z oxidovane ( jako vsechny srouby v motocyklu, typuji, ze musela jezdit i v zime). Vymena svicek po par nadavkach dokoncena. Dalsim ukolem na seznamu byla maska, po padu urpela velky raz a praskla. Stacilo vsak pouhe vterinove lepidlo a bylo vystarano, doufam, ze bude zdarne drzet. Montaz a demontaz masky je velmi jednoducha a prijemna... Po slepeni masky jsem se vrhl na zakoupene padaky! Timto bych chtel avizovat, ze firma RD-MOTO mne hodne zklamala !!! Clovek si zakoupi vyrobek za 1800,- a zpracovani tohoto vyrobku je naprosto otresne! To zde nebudu rozebirat manul k tomu prilozeny, kde je jen jedna fotka a jaksi nesmyslne popsana montaz. Ale zpet k zpracovani, vyrobek je prichycen na 3ch sroubech, a kazdy je odlisny, tudiz nutnost pouzivat 3 imbusy, rekl bych, ze zvolene zpracovani, je velmi nestrojarske. K tomu pridate ten navod a pri instalaci techto padaku nadavate, jak spacci a trhate si vlasy, ze jste za tento vyrobek utratili 1800,- . Skoncil jsem tuto montaz a sel na udrzbu zadni brzdy. Pocitam, ze predchozi majitel kapalinu za dobu existence motocyklu nikdy nevymenoval, taky to podle toho vypdalo. Vse jsem dukladne proplachl, pistky vyndal a vycistil a vse slozil 3x. Vzdy z niceho nic se trmen kousl a nechtel kolo pustit. Do ted nevim, cim to bylo, ale ted brzda funguje, jak ma. Jeste me ceka predni brzda, ale o tom povidani zase jindy
Vlastník | XBamBoX | |
---|---|---|
Vloženo | 1.4.2011 | |
Aktualizováno | 24.5.2013 | |
Zobrazeno | 3 299x |
Zdarec,nádhernej Banďák jak přes kopírák jako můj