Za těch pár měsíců co tuto Čízu mám tu každý zápis píšu, že to jede po každé upravě líp a líp, je to pravda ale dnes to je to obzvlášť potěšující.
Udělalo se slunko tak jsem se rozhodl zalaborovat s karbecem, bylo mi jasné že JIKOV 2926 není přímo originál pro tento typ (víz. literatura k typu) ale určitě je blíž než ten původní, nechci se hádat ale mám pocit že se používá mimo 250tek a 350tek i na 175/477.
Každopádně trysky co v něm byly nedokázaly motorku rozjet tak jak by měly. Začal jsem volnoběžnou z původní 45 se kterou se nedalo nastartovat klikou ale jen roztlačit jsem šel na 55 ted to chytá max na 2 drc chladné a teplé zatím vždy napoprvé. Původní HT která byla nejasná, navíc měla totalně dodrbanou drážku jsem uložil na někdy.Začal jsem 98 ale nahoře se to dusilo, potom 94 už bylo lepší ale pořád to bylo takové trochu tupé. Vyřešila to HT 91 a jehla na 4 zážezu. O tom jak jsem si hrál během toho testování s jehlou ani psát nebudu za prvé by to bylo na dlouho za druhé už ani sám nevím
Konečné hodnoty jsou VT55, HT91, jehla 4zářez.
Motor ted nemá ani náznak dušení, do otáček jde pěkně, troufám si říct, že dost ostře na to že má podle literatury jen 8 koní, i když kdo ví jak ted
Vlastník | boek | |
---|---|---|
Vloženo | 22.9.2010 | |
Aktualizováno | 13.6.2011 | |
Zobrazeno | 2 988x |