Sekundární převod:
Po vyzkoušení 75z rozety, která sice táhne jak šlak jsem usoudil, že to není úplně ono,není tak zábavné se pomalu někam šplhat.Zpět na originál 46z jsem ale jít nechtěl tak jsem od Tomáše vyptal 55z rozetu z pincka.Aby byla moje úprava vratná rozhodl jsem se ji místo vaření přišroubovat.To, že se tím posunula vlevo o cca 7mm vyřešily 2 věci za jedno je Jawa na vůle zvyklá už z výroby a za druhé se po vyhození 1 podložky všechno srovnalo snad i proto, že pincková rozeta je užší.
Karburátor - výměna:
Lámal jsem si hlavu, proč při maximálním plynu motorka škytá a netáhne, jako by zasáhl pomyslný omezovač.Typové číslo karburátoru mi napovědělo, ten původní byl tuším ze 125 (JIKOV 2922)a měl o několik milimetrů menší difuzor než je kanál na válci, proto jsem přetryskoval a přehodil ze druhé už nepojízdné 175tky karbec (JIKOV 2926) HT jsem použil 98 z původního a volnoběžnou 45 taky.Ted to konečně lícuje jak má.
Nevýhoda je že jsem to ted musel místo nakopnutí drcnout z kopce (pinckové zapalování) ale oba zásahy se vyplatily.
Po čertech je to poznat, motor jde konečně pořádně vytočit a roztáhnout. Těch 9 zubů navíc je k mým 120ti kg taky akorát .. Ted už zbývá jen pořídit slušné drapáky.
Vlastník | boek | |
---|---|---|
Vloženo | 22.9.2010 | |
Aktualizováno | 13.6.2011 | |
Zobrazeno | 2 988x |