Nová sezóna 2010 pro mě začala v dubnu, cestami do práce.Ještě předtím proběhl servis. Celková kontrola, nová zadní guma, olej do přední vidlice+gufera(hodně se zlepšilo chování na silnici), kontrola variátoru(byl úplně v pohodě). To bylo vše. Bohužel po najetí asi 2500 km šla do kytek vodní pumpa, ale už je vše v pořádku a opět spolu brázdíme "kvalitní" silnice. Stabilně jezdím za tři litry benzínu+ cca litr oleje na 900 až 1000 km. Zase velká pohoda!
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Přibylo pár kilometrů a jak přišlo i jaro, tak sním i nezbytná údržba. Na vozítku mám obě nové pryže, vyměnil jsem řemen, ten původní (Honda Bando) nejevil známky opotřebení, jenže už mi to vrtalo hlavou, protože jen se
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 30.04.2014 |
Uskutečněno:
| 30.04.2014 |
Tachometr:
| 36000km |
-
Opět mi na počítadle naskočilo několik dalších kilometrů. Už jsem se i vyválel, klasická situace: déšť, olej a zatáčka...dopadlo to dobře, akorát jsem trochu odřel výfuk. Vyměnil jsem válečky variátoru, řemen nejevil zná
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 01.09.2011 |
Uskutečněno:
| 01.09.2011 |
Tachometr:
| 30600km |
-
Dostal jsem se k tomu až teď, takže sezóna 2010 přinesla cca 4500+/- km na počítadle. Na spolehlivosti se nic nezměnilo, čeká mě třetí sezóna a snad kromě ježdění do práce stihnu i nějaký výlet do okolí. Pravda, pošilhá
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 18.02.2011 |
Uskutečněno:
| 18.02.2011 |
Tachometr:
| 26500km |