Vyměnil jsem kapalinu v obou brzdách (byla tam žlutá a nová je čirá, ale nevím v čem je rozdíl-asi jiná klasifikace DOT). Dal jsem Denicol DOT4. Také nové destičky GoldFren SC3 Racing. Brzdí pěkně a bez většího tlaku na páčku, výkon nevadne ani při delší jízdě a častějším brždění. Rovnou jsem vyměnil i závažíčka v řídítkách, protože stará byla s drážkama a při otáčení plynem mi prodírala rukavici. Nalepení Tankprotektoru Haris. Nechal jsem rovnou motku na Pireli Dragon SuperCorsa (to jsou moje nejoblíbenější gumy).
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Sundání hlavy z důvodů bublání kapaliny v expanzní nádržce na boku chladiče (výměna výčka nepomohla). Hlava po sundání změřena na rovinnost a poté stažena na CNC frézce o 0.05mm. Po stáhnutí 0.02 mm se objevily škrábane
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 16.04.2013 |
Uskutečněno:
| 28.10.2012 |
-
Tak jsem dokončil GO motoru. Na tachometru je po výměně budíků něco přes 55t a motorka začíná odznova svou pouť. Fotek mám stovky roztříděných na rozebírání, jednotlivé díly, skládání, materiál a vybavení, ale nemá cenu
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 06.06.2012 |
Uskutečněno:
| 06.06.2012 |
Tachometr:
| 55600km |
Komentářů:
| 1x |
-
V sobotu dopoledne jsem si dojel na poštu vyzvednout krátké, stavitelné, černé páčky od NeznaméhoScotera a pustil jsem se do montáže (tedy až navečer poté co jsem dorazil z Passau z Louise). Spojková páčka šla vyměnit v
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 02.09.2010 |
Uskutečněno:
| 28.08.2010 |