PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mike.46
Vloženo 18.4.2009
Aktualizováno 16.10.2011
Zobrazeno 13 614x
HODNOCENÍ PROFILU OD 50 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Slovakiaring report 30.4.-2.5.2010 s Actionbike

Vloženo: 12.05.2010, Uskutečněno: 02.05.2010, Stav tachometru: 12383 km, Zhlédnuto: 3x


Slovakiaring 30.4.-2.5.2010 s Actionbike
MEGAMAZEC!!!Nepopsatelná nádhera. Moje první vícedenní ježdění na okruhu se fakt povedlo. Základem bylo dobré počasí a taky skvělá parta pohodových lidí. A taky velmi zajímavej a povedenej okruh.
Pátek 30.4. den první:
Počasí super, azuro a nikde ani náznak mráčku. Přespání v autě v pohodě, byl jsem ze čtvrtka tak utahanej, že bych usnul i na hlaváku:) Ráno udělat poslední kontrolu na motorce a postavit ji na stojany a nahřát gumy. Mezitím proběhl krátký brífink, kde byly poskytnuty základní informace ohledně organizace. A v 9:00 už jdeme na to. Všichni jsou netrpěliví a nadržení na jízdu a plni očekávání z nového okruhu, na kterém většina pojede poprvé. Proto je první jízda hodně seznamovací. První šok přichází na druhém horizontu. Ku.va, ta zatáčka za ním je nějak blízko a ten horizont je celkem brutální. Pak okruh pokračuje překlápěčkou levá-pravá a bržděním do pravé pomalejší. Z ní se zrychluje a současně překlápí motorka do levé za kterou následuje nejpomalejší zatáčka na okruhu, jak jinak levá. Před ní se jde tvrdě na brzdy. Pak opět akcelerace a přichází levá rychlá, asi nejzábavnější zatáčka na okruhu. Teda aspoň pro mě. Za ní je horizont ze kterého se brzdí do pomalé pasáže levá-pravá-levá a pod plným na rovinku před poslední zatáčkou. Ta je celkem dlouhá a ze začátku byl velkem problém najít stopu a stávalo se mi, že jsem ji projížděl jakoby nadvakrát. Z této pravé je rychlá levá překlápěčka a pod plným na cílovku. Pátek jsem jezdil cílovku max. na 5, ale sobotu i neděli už i za 6 a nějakých 240kmh na konci. Po cílovce je středně rychlá pravá a nájezd na první horizont. Je lepší se držet spíše vlevo, aby člověk trefil dobře nájezd do zatáčky č.2, která je velice rychlá pravá, suprová zatáčka, po které je brutální horizont č.2. Ze začátku jsme z něj byli fakt celkem špatní, ale postupně jsme si zvykali a začali si ho užívat. Nájezd na něj ve dvou kilech, přehoupnout se přes něj a jít tvrdě na brzdy. No já jsem teda brzdil už kousek před vrcholem, ale Dawe02 to komentoval tak, že se dá na brzdy jít v pohodě až za vrcholem:) První 2 jízdy jsem se tam mlátil trochu jak vítr v bedně. Před třetí jízdou jsem se domluvil s Jirikem83, že pojede kus za mnou a pak mi ukáže stopu. Po jízdě mi poradil, abych využíval více šířku tratě (ne jako na silnici, kde člověk zatáčky vykružuje), ale prostě to najet zeširoka pak to tam složit a šup pryč. Od té doby jsem si jízdy užíval úplně jinak a i časy začaly být zajímavější. První den tedy 5x20min. Večer jsem trávil s mým svědkem (který mi odsvědčil na svatbě a bydlí nedaleko) a jeho přítelkyní.
Sobota 1.5. den druhý:
Dnes nás čekaly 4x20 min jízdy a odpoledne byl na programu Endurance závod na 2,5 hod, kterého jsem se ale neúčastnil. Jízdy probíhaly v pohodě a časy šly pořád dolů. Už jsem se tam občas i s někym potahal a někoho předjel:) Taky jsem dneska jednu jízdu nahrával na kameru na nádrži. Snad z toho bude aspoň trochu kvalitní video.
Navečer dorazil Dawe02 s Jitou02 a přivezli super maso, ke kterému padlo pár piv. Kolem půlnoci začalo pršet a moje nálada šla směrem dolu při představě propršených jízd na suchých gumách.
Neděle 2.5. den třetí a poslední:
Bylo hodně zataženo, ale naštěstí foukal vítr a mraky odvál někam do Maďarska:) Takže nám před polednem vykouklo sluníčko a nakonec bylo hezky. Ale v první jízdě se hrozně mlžilo plexi, tak mi pak Dawe na druhou jízdu udělal amerikou zarážku, abych měl mezeru a plexi se nemlžilo. Během pátku i soboty jsem jezdil bez dotyku sliderů s povrchem okruhu (i když to samozřejmě není nějaké měřítko a nejdůležitější věc, ale znáte to, ten pocit je nádhernej...). Ale Jirka mi hned v pátek říkal, neměj obavy, v neděli budeš tahat kolena po zemi úplně v pohodě. No první nedělní jízda potvrdila polovinu a bylo tam levé koleno. Přišlo to v sérii zatáček za třetím horizontem. Sice jen škrtnutí ale bylo to tam:) Druhá nedělní jízda byla asi nejlepší ze všech. V poslední před cílem přišel na řadu i pravý slider a tak jsem brousil bukové dřevěné slidery SP Racing od Pepy Sršně na obou nohách:) Pak už to šlo ráz na ráz a koleno tam bylo ve všech zatáčkách kromě těch hodně rychlých, tam jsem si takové náklony pořád netroufnul. Zrychlení bylo znát i na časech, které se zastavily na 2:43. Můj cíl bylo aspoň 2:50, takže maximální spokojenost. Při příští návštěvě zde bych chtěl jít určitě pod 2:40 na nějakých 2:35. Fyzička byla celkem v pohodě určitě i díky přípravě, kdy jsem chodil běhat a taky posilovat, i když to nedělám primárně kvůli motorce, ale prostě proto, že mě to baví a hýbat se potřebuju (taky proto, že se nějak přes zimu srazila kombinéza:). Nicméně je okruhové ježdění fyzicky náročné a není dobré tuto část podceňovat.
Slovakiaring je fakt povedenej okruh. Horizonty dodávají adrenalin do žil, hlavně 2. a 4., na kterém to litry dávaly pěkně na záda. Občas trochu zkřípala práce traťáku, tam je potřeba určitě to zlepšit, aby nedošlo k nějakému velkému průšvihu. Zázemí je nové, takže vše v pohodě. Na okruhu je restaurace, kde se dá něco sníst a hlavně ráno tam maji super čerstvé tam upečené sladké pečivo :) Jelikož se v okolí ještě dodělávají nějaké stavební práce, tak se tam hodně práší a při suchém počasí to může převážně odpoledne zhoršit přilnavost. I proto každý večer trať čistí.
Z každé jízdy jsem se vracel vysmátej jak magor, ale to zná každej, kdo má podobnou úchylku na motorky. Co se týče gum, tak lehce jeté BT003 fungovaly suprově a vydržely celých 440km, které jsem během 3 dní najel. Ještě je teď dojedu na silnici. Motorka taky šlapala jak hodinky a moc mě potěšil Dawe02, který si ji v neděli vypůjčil na pár kol otevřené pitlane, a hodnotil ji velice kladně. Akorát mi doporučil udělat výměnu oleje v předních vidlích a taky jejich přitvrzení. Jinak z ní byl příjemně překvapenej.
Fakt jsem si ty 3 dny náramně užil a už šetřím na další podobnou akci. Tohle se nedá s žádným ježděním na silnici srovnat. Mazec.
Tímto děkuju Jirikovi83 a Alexovi za poskytnutí zázemí v jejich super party stanu, za rady ohledně ježdění atd. Moc mi to pomohlo a posunulo dál. A taky Jochenovi a Marcusovi z Actionbike za vstřícnost a skvělou organizaci. Vše běželo bez jediného problému a bylo organizačně velice dobře zvládnuto. Teda až na fotografa, který nedělal nějak přehnaně dobré fotky. Po každé jízdě se také člověk mohl dojít k Valentinos podívat na live timing a zjistit, zda se podařilo vylepšit čas nebo ne. Dále děkuji Daweovi02 za pozitivní hodnocení mého stroje a taky za jezdecké rady. Jite002 za super masíčko. A všem za skvělou společnost a dosavadní nejlepší motocyklový zážitek. Díky.
Jo a hlavně našim a mojí ženě Páje, za tento dárek. Díky.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Luxusní výlet do Rakous

    Wow. Dneska jsem najel asi nejvíc km za jeden den. 415km na supersportu je fakt mazec. Směr Přední Výtoň - Helfenberg - Waxenberg pak na Linz a odtud přes nějaké polňačky :) na nejluxusnější silniční úsek, který znám. A

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 28.08.2011
    Uskutečněno: 28.08.2011
    Tachometr: 22157km
  • Léto 2011

    Díky pracovnímu vytížení a stavbě domu sem vůbec nestíhám něco dopisovat... Sice jsem to ani nečekal, ale povedlo se během července a srpna udělat pár hezkých vyjížděk a hlavně díky hezkému víkendu v polovině července a

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2011
    Uskutečněno: 24.08.2011
    Tachometr: 21431km
  • Brno DA-Racing 10.5.2011

    První letošní okruhové svezení a snad ne poslední. Původně na 2 dny, ale nakonec vyšel jen jeden. Počasí nám přálo, celý den krásně sluníčko a teplo, prostě luxus. Ráno registrace a také technická přejímka, kde mě chlá

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 15.05.2011
    Uskutečněno: 10.05.2011
    Tachometr: 18583km


TOPlist