Moto přivezeno ze servisu (Roman Valenta- Neměnice), kde bylo na svaření podsedadlového rámu. Doma zabroušení, nalakování autolakem(asi deset vrstev), přelakování bezbarvým lakem (asi pět vrstev). Rovnou přestříkání horních brýlí (byly odřené od klíčku-tam kde nebyl carbon-polep). Začátek skládání. Nandání podsedadlového plastu, usazení do něho elekroinstalace(baterky, CDI, reg. dob., relátka, pojistky atd, natahání kabelů, montáž přepákování, montáž stupaček spolujezdce, nandaný zadní carbonový blatníček, všechny šrouby dány nové-imbusy(různé druhy).
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Sundání hlavy z důvodů bublání kapaliny v expanzní nádržce na boku chladiče (výměna výčka nepomohla). Hlava po sundání změřena na rovinnost a poté stažena na CNC frézce o 0.05mm. Po stáhnutí 0.02 mm se objevily škrábane
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 16.04.2013 |
Uskutečněno:
| 28.10.2012 |
-
Tak jsem dokončil GO motoru. Na tachometru je po výměně budíků něco přes 55t a motorka začíná odznova svou pouť. Fotek mám stovky roztříděných na rozebírání, jednotlivé díly, skládání, materiál a vybavení, ale nemá cenu
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 06.06.2012 |
Uskutečněno:
| 06.06.2012 |
Tachometr:
| 55600km |
Komentářů:
| 1x |
-
V sobotu dopoledne jsem si dojel na poštu vyzvednout krátké, stavitelné, černé páčky od NeznaméhoScotera a pustil jsem se do montáže (tedy až navečer poté co jsem dorazil z Passau z Louise). Spojková páčka šla vyměnit v
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 02.09.2010 |
Uskutečněno:
| 28.08.2010 |