Jeden ze 6 šroubů, co drží ventilové víko měl strženej závit, bohužel ne na šroubu ale někde zevnitř... Po všech experimentech s tekutým kovem a pryskyřicí a podobně, jsem se rozhodl že součástku vyndám a vyříznu tam růčo závit. Součástka je zrovna součást uložení vačkové hřídele, takže jsem se bál, aby mi nevylítaly pružiny z ventilů, nebo podobně, ale povedlo se. Závit drží, víko taky.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak zase počasí umožnilo nějakou tu údržbu na motorce. Odhodlal jsem se k tomuto:
- Lehce nakoplé zadní kolo, se kterým už 11 let jezdím jsem poslal na narovnání do ALU Repas, Štěpánovice. Po zkušenosti s rovnáním před
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.01.2020 |
Uskutečněno:
| 24.01.2020 |
Tachometr:
| 32000km |
-
Tak, protože mi opět začnul blbnout krok brzdy a na kole se každé ráno objevovala kalužka brzdovky, bylo třeba s tím něco udělat. 6-pístky tokico jsou velmi problematické konstrukce. Pročetl jsem si zde na fóru rady a je
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.06.2019 |
Uskutečněno:
| 21.06.2019 |
Tachometr:
| 31000km |
-
Toto je jen pokus, jak to všechno bude fungovat. Každopádně po dlouhé cestě je únavné poslouchat hlučný laďák. Pouhá výměna, nebo spíš kompletní doplnění chybějící vaty moc nepomohlo. Toto je druhý krok směrem k tiššímu
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 22.05.2019 |
Uskutečněno:
| 22.05.2019 |
Tachometr:
| 30750km |