Vlastník | DMC.motobiker | |
---|---|---|
Vloženo | 17.2.2008 | |
Aktualizováno | 13.3.2009 | |
Zobrazeno | 9 647x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
Vlastník | DMC.motobiker | |
---|---|---|
Vloženo | 17.2.2008 | |
Aktualizováno | 13.3.2009 | |
Zobrazeno | 9 647x |
Moc pěkný
Můžu se zeptat kde jsi sehnal to sítko u karburátoru ? Mám také ES 2 a chtěl bych to tam nějak pořešit místo filtru který tam nevleze. Díky za info
Bral bych ho všemi 10 body...
krasavec
No nádhera já tuto motorku pamatuji v 60. letech když jezdily u nás jako nové to se tenkrát bolševik urval a havířům na ostravsku je dovezl k prodeji. Řazení vpravo že? Jasných 10b
na to jeho blaf...blaf..se nedá zapomenout co z toho,že to moc nejelo v době Jawek a Trabantů zvuk čtyřtaktu
Klenot!
10b
Na taketo motorky mam slabosť. Pekna, originalna motorka
Sekiš> Jo díky, jinak ty díly, všechno origoš máme, a co nemáme příjde časem, ale zatím chybí jenom tlumič výfuku a ampérmetr je roztavenej, ale jinak pohoda, akorát to není namontovaný protože s tou mašinou se občas jezdilo, vlastně i s tou druhou, takže jsou tam prozatimě díly z NDR, třeba ty blinkry a páčky ze Simáče atd. ale jak říkam origoš jsou v šuplíku...
moc pěkný stroj s dobrou duší a koukám že nahradní díly se dopasovávaj jak se dá
10
No já tomu docela věřim, strejdovo jezdil taky tak možná i 170, nevim jistě, táta do něj udělal novej píst s větší kompresí, podložily pružiny na ventilech, a točil až 7000, podle toho co naměřily, ale pak se ten píst rozlítnul...
Ten je teda ,,přísnej"
.Možná tomu Káša nebude věřit,ale já jezdil na ,,nortíku" kterej jel 160.
hi hi
Káša: Přez Loket jezdim nejraději, pěknou krajinu tam máte!
Jinak já na tom taky nějakej ten pátek jezdim a musim říct že do kopce jede tak 120, s kopce 140, záleží taky na tom v jakym stavu je motor, tenhle má novej píst a zvýšenej kompresní poměr, ale o to až tak nejde, jinak vzhledově se mi takhle líbí, samodřejmě v jádru je originál, až na těch pár věcí jak říkáš, ale nemůže být každej Norton stejnej, ten orig vejfuk mam ve skříni, ale tenhle se mi na něm líbí víc, ta zástěrka, s toho modrýho šla hned dolu, ale tady ten vipadá podle mě líp s ní, ty NDRácký blinkery, to by se jim asi na technický moc nelíbilo, přeci jenom musí to splnovat nějaký požadavky STK, a SEDLO mi nepomlouvej, je na zakázku a jiný tam dávat neplánuju, raději se podívej na dalšího Nortona ES2 (59) co tady je, ten je na tom podstatně hůř, mě se teda líbí ale s originalitou už taky nemá mnoho společnýho, a příště nám ho nepomlouvej ty Jawisto , to co si tady napsal se dá vesměs vyměnit za půl hodinky...
ES2 pěknný moto.Jezdil jsem na tom a těch 140 je trošku nadnesený.Ale škoda,že jste Takový kutilové-zástěrka,blinkry,výfuk,sedlo-vypadá to jako směs Trabanta s Mercedesem.Dej to do kupy,páč je to v orig,šedé barvě s chromovaným doutníkem fešák-jasně něco to stojí.
Nádherná mašina... chválím!
...
No táta má ještě jednoho Nortona ES2, novější model, před generálkou, toho sem taky časem přidam, a Matchlesse G80 Majora máme taky, ale mimo provoz, kvůly ložisku, jinak ampermetr máme taky už předělávanej z Jawy, protože ten origoš se roztavil, asi tam působily nějaký nepříznivý vlivy...
Jinak koukam že máš Warriora, to je náhodička, to je motorka mých snů, ted ho taky pořád shánim, nebo spíš ještě na něj šetřim...
uau, njn to je halt klasika. můj otec má matchlesse, zkouším na něj sehnat původní ventily a ten ampérmetr co je nad světlem, ale se nedaří, bude se to muset nově vyfrézovat