PROFIL MOTORKY

DAYI E-Odin (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Miguello
Vloženo 13.12.2022
Aktualizováno 17.12.2022
Zobrazeno 1 535x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 12 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
E-smog
E-smog napsal 12.05.24 v 21:27 10b.

Miguello
Miguello napsal 25.12.22 v 23:49

2 e-Kája: Ahoj, diky, za ten kus odriznuteho plastu me vyrobce zablokoval na sve FB strance :) Jeste to musim doladit, at to trochu vypada.
Baterka lze vyjmout pomerne snadno, akorat se musi moto trochu odplastovat :) rekneme 15 min prace.
Nabijecka neni uvnitr, kabel se musi dokoupit. Az koupim silnejsi nab. a namontuju ji na stalo nad bat., udelam i Men. konektor jako ma 10kW verze.
Zadni drzak s boxem (bohuzel jen komplet, mne by stacil jen drzak, na ktery bych privazal batoh) se da sehnat za cca 4t na nekolika ceskych e-shopech, cenu bocnich jsem nezjistoval.
Koukam spravne na Empulse TT? To je jina liga :)

e-Kája
e-Kája napsal 25.12.22 v 20:58 10b.

Pěkná elektromotorka a k tomu stylově sladěná helma
Taktéž ta vychytávka pro uložení nabíječky pod sedlem nemá chybu

Pár dotazů:
- ta baterie je jednoduše vyjímatelná?
- má to nabíjecí konektor mennekes?
- je možné doobjednat boční držáky a kufry?

Miguello
Miguello napsal 22.12.22 v 17:55

2 pali3x: Díky :) No, ZERO to není, ale třeba někdy bude :)
Ano, naštěstí stačí B, i když nemít předchozí zkušenosti s motorkou (byť před cca 15 lety) a nebýt vyježděný v autě = umím předvídat, držím odstup, sleduju okolí atd., tak bych do autoškoly šel, už nejsem takový šílenec jako za mlada, že bych (jako tehdy) zcela bez zkušeností sedl a jel do provozu :) No, neříkám, že tam stejně časem neskončím, až mi tenhle výkon nebo i maximálních (pro řízení s B) 11kW nebude stačit, ale stejně jako jsem se spokojil se 163k v autě (i když noha by chtěla víc), protože ani ty z 95 % času nevyužiju, žádnou megarychlou raketu bych nepořizoval - určitě nejsem sám, kdo o někoho přišel v souvislosti s jízdou na motorce (úmyslně nepíšu "kvůli motorce", protože obvykle za nehodu může buď jezdec, což byl bohužel případ i mého nejlepšího kamaráda, nebo jiný účastník silničního provozu apod. a nikoliv samotná motorka) a zatímco jeho kámoši prodali silnice a nechali si jen endura, já tehdy plánované pořízení motorky zrušil, ale stejně to přišlo, i když ne tehdy (cca 7 let zpátky) vysněný Hornet, ale tohle, a občas mi to dává pocit, jako kdyby kámoš jezdil se mnou.. Hloupé, sentimentální, ale je to tak.
Nevím, jestli se vyrábějí 125ky s automatem, ale překvapilo mě, že Honda k DCT automatům, např. k Africa Twin, a to není žádné prdítko srovnatelné se 125kou, nabízí řazení nohou :)

pali3x
pali3x napsal 20.12.22 v 12:48 10b.

Pekná hračka
Nakoniec to dopadne tak, že si ten VP na motorku spravíte.
Otázka - je to možné šoférovať s VP sk. B ?
Škoda, že sa nevyrábajú motorky 125 ccm s automatickou prevodovkou = aby to mohol šoférovať človek s vp B. Predsa len napr Honda PCX nie je plnohodnotná motorka, aj keď je to veľmi úsporné prímestské vozidlo.

Miguello
Miguello napsal 18.12.22 v 14:20

2 L6L: Díky moc za info k držáku

Miguello
Miguello napsal 18.12.22 v 14:19

2 PSanec: Klasika je klasika, o tom žádná, pro mě to jsou PLNOHODNOTNÉ motorky a na křižovatce jim dávám přednost :) Hlavně dojezd, natankuješ za 2 minuty a jedeš, já musím hledat kde lze nabíjet a za hodinu mi přibude možná 30-40 km :) Uvidíme, snad budu spokojený, první sezona přede mnou, ale zatím, i přes čínskou "kvalitu" mě baví a časem ji asi vyměním za silnější.

Miguello
Miguello napsal 18.12.22 v 14:13

2 Vasko969: Díky, díky :)
No jo, bylo mi líto ji nechat mrznout venku, tedy hlavně baterku.
Je to prdlavka, co si budeme povídat, 6kW = výkon ničím nenahradíš, ale snad mi bude stačit, ale je fakt, že ten nástup výkonu je jiný než u klasické motorky. Chtěl jsem si udělat řidičák na klasickou velkou, ale když jsem viděl ty ceny za autoškolu, tak mě přešla chuť, skoro 1/5 ceny motorky
Pořídil jsem ji jako alternativu k autu, když bude hezky nebo auto v servisu, druhé auto jsem nechtěl a lákalo mě se po cca 15 letech vrátit na motorku, sice kyčle při nasedání a sesedání protestují, ale to se poddá :) Teď už se nemůžu dočkat jara, do té doby udělám pár úprav (lepší zadní tlumič apod.). Příští rok snad udělám fotovoltaiku a pak elektromotorka bude dávat smysl :)

L6L
L6L napsal 16.12.22 v 19:43 10b.

Za domácí montáž 11 b.
Dám vědět zítra zprávou k držáku kufrů ze dvou hliníkových (neznámý dural) jeklů.
Ještě občas jezdím a zimuju až při nočních -5 °C, mám ji zatím v průjezdu.
Ať slouží a kolama dolů!

Vasko969
Vasko969 napsal 16.12.22 v 17:30 10b.

Parkovať moto v obývaku je bomba ! V ďalekom 1984 r. som mal nového Simsona na zimu zaparkovaného v detskej a bolo to supeeer !!!
Gratulujem k novej krásnej mašine o to viac ,že je to elektrika

StB
StB napsal 14.12.22 v 09:44 10b.

Pěkný stroj a ta zadní guma udělá hodně parády. I bych si přečetl více informací, ale bojkotuji FB, tak mám smůlu. Ať slouží.

PSanec
PSanec napsal 14.12.22 v 08:22 10b.

Motorka je pěkná, červená ji sluší.Svět patří průkopníkům,Já už jsem starý pro mne je motorka spojená s vůní benzínu.čím větší rámus tím lépe.Dávám 10 bodů za odvahu.



TOPlist