Chtěl jsem nějakou motorku na machrovinky - dopadl dněpřík se zpátečkou a hnanou sajdou :)
První dojmy - První dojmy sice pěkné, ale po ozkoušení jízdy katastrofa :D Je to doslova kovářská práce, člověk se při řízení docela nadře. Kvalita zpracování motocyklu je naprostá bída, včetně kvality materiálu,
Recenze
Jak jsem psal výše, zpracováním je motorka naprostá bída, už mi je jasné, proč naše Jawy jsou ve východním bloku tak oblíbené.
Chtěl jsem udělat rozborku převodovky a diferenciálu, při rozdělání převodovky jsem se zděsil kvalitou ozubených kol, objevily se ale i vážnější závady - prasklé woodrufovo pero a jedno futro na hnaném hřídeli.
Po rozdělání diferenciálu bylo částečně očesané hlavní kolo - "hruška", čekám na nové.
A jak se dá čekat, motorka nebrzdí, dráty v kolech popraskané, házející ráfky které jsou katastrofálně prasácky svařený... Což, v Kyjevském závodu se chlastá jak o život :D
Dněpříka bych chtěl do uvedení do provozuschopného stavu přihlásit na veteránské papíry a občas s ním vyjet.
Od dubna provozováno na V papírech. Jízda je samozřejmě utrpení :D
Ahoj, díky, pár eMkařů taky znám, renovovat se nebude, dá se to na značky jakožto "původní" stav. Jinak už následující týden udělám fotky na papíry. A ještě dodatek, je to děsnej střep :D
Přeji Ti ho, ale práce hrozná! Věřím, že se s tím ale vyrovnáš. Budeš-li něco potřebovat, napiš. Mám 2 kamarády, kteří "eMky" mají a rádi poradí. Zatím nehodnotím. "Zetka" se Ti povedla a toto taky nějak zvládneš. Tak se klidně ozvi.
Máš ji pěknou
Určitě dobrá koupě, ale ta kvalita...dnešní Uraly jsou prý už na slušné úrovni a Dněpr nevyrábí.