Mezitypovou kejvačku jsem hodně dlouho chtěl z jednoho prostého důvodu - mám už tak celou výrobní řadu motocyklů ze Strakonic mezi léty 1951 - 1982 :)
Výška jezdce: 670 cm
První dojmy - Žádné první dojmy nemám. Je to vráček, ale můj :) Sice chybí klakson, má celobubnovou parabolu a ošklivý černý štětkolak, ale první položka je otázkou pár korun a lak se při renovaci dá do pořádku. Jedná se o nejstarší provedení z roku 1954 (podsedlový plech s držáky nahoru).
Motorku bych doporučil pro - Pro blázny, jako jsem já.
Doplňky na motorce - Tuzernáleky na nádrži, rychlopal, návleky řídítek, sundané kryty zadních teleskopů.
Recenze
Jak jsem psal už v úvodu, tenhle stroj mi chyběl do kompletace výrobní řady motocyklů ze Strakonic, který začíná ČZ 150C ZP (1951) a končí ČZ 175/477.01, která se vyráběla až do roku 1982.
Nikdy jsem na ní nejel, ale mohu hodnotit podle jízdy na Zetce 150. Zkrátka a dobře je každá jízda kochací, protože máte hooodně času se rozhlížet po krajině. Papírovou maximálku 75 km/h docílíte jen z prudkého kopce. O tom to ale je :) Pár drobností sice chybí, ale ty hlavní součásti má a to je hlavní. Zatím bude odpočívat mezi ostatními, než na ní přijde jednou řada.
Zkušebně jsem vyměnil svíčku, dolil benzín a kejvačka chytla na pár šlápnutí. Magnetové zapalování je ve výborném stavu. Dokonce je i kabeláž funkční. Takže světla svítí. Pod černým štětkolakem prosvítá originální červený lak, takže asi zkusím časem štětkolak rozežrat v acetonu. Možná nebude ani renovace třeba.
Dle výrobního čísla se jedná o 479. motocykl 125/351, který byl vyrobený, takže je to jedna z prvních mezitypových kývaček.
Fotku štítku najdeš u mě na webu, ale je hodně porezlý. Fotky ti klidně pošlu mailem. Ozvi se, co chceš nafotit.
To je nádhera! Máme doma 258kc typu 351. Byl bys ochoten i poslad foto štítku a větší fotky celé motorky? Já to tak nějak chystám do publikace,...hodilo by s emi to do publikace.
Opatrně pak s těmi oroginály, je škoda aby chromař ztratil to origo madlo a tak!§ Krásný stroj!!!