Je to krásný japonský stroj podle staré školy, precizně udělaný, bez "fíčur" a pozlátek, kde je jasně v centru léty vypiplaný motor.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: Chtěl jsem Suzu :-)
Ducati 848: Cena už byla trošku přes limit, jinak to byl můj favorit.
První dojmy - Seznamování bylo rychle, věděl jsem, co od ní čekat, ale stejně mě dostala, jak se krásně nechá vodit do zatáček, má nádherný chod motoru od 3tis./min až do 15tis./min. I když nejsem vysoký, tak jsem asi po 100km začal cítit ohlá kolena, ale je to supersport, takže nic nového pod sluncem.
Motorku bych doporučil pro - Když se Vám líbí technicistní japonské stroje není co řešit, moto není záludná, ale je třeba jí trochu poručit. Kdo má první krůčky v motosvětě na sebou, může jít klidně do ní.
Doplňky na motorce - Dal jsem si tam věci od PP Tuning - páčky, padáky, pancéřové hadice
Výfuk od RP Tuning v provedení karbon, včetně úpravy mezisvodů
Karbonové kryty motoru
Recenze
Supersporty mě vždy lákaly, i když jsem vyzkoušel i ostatní kategorie (dobře na choper jsem ještě nejel, ale na to jsem ještě trochu mladý ) Při výběru jsem měl štestí a mohl si projet dost SS motorek od 600ccm po 1000ccm, po roce zvažování a střádání jsem se rozhodl pro kompromis, ve finále byly Suzuki GSX-R 750 a Ducati 848, na obou jsem strávil asi 250km. Po dlouhé rozvaze a limitu prostředků jsem šel do GSX-R 750, ta byla moje druhá motorka po Suzuki GS 500 (2 sezóny), což byl docela velký posun, ale zvládl jsem to a mám momentálně na GSX-R ujeto 13tis. km.
Na GSX-R si cením parádního podvozku, skvělého motoru - jak výkon, kterého je vždy dost, tak sametový chod. Je to asi její nejsilnější stránka. Podvozek je také super, zatím jsem se na jeho limity ani nepřiblížil. Co se týče brdz, ze začátku OK, nejsou kousavé, ale postupem času jsem citíl, že oproti zbytku moto ztrácí. Pomohly trochu panceřové hadice od PP Tuningu a při výměně zkusím jiné desky. V delším časovém horizontu (asi po větším pádu, kdy půjdou kapoty do kytek) chci z ní udělat čistě okruhovku, takže pak se dá pořešit nová pumpa, třmeny atd.
Celkově ale spokojenost, na posez jsem si již zvykl, mám 175cm, takže jako "průměrný" Japonec nemám s poskládáním se na moto problém.
Budíky přehledné, ovládání stejné jako u všech japonských motorek. Ovládání palivových map jsem zkusil a nechal na A, takže je to celkem na nic. Ale ze začátku proč ne.
Nejdéle jsem na ní ujel 300km v kuse, měl jsem toho docela dost, ale pro mě to není motorka na cestování. Mám své oblíbené cesty do 150km od baráku a tam se jí líbí nejvíc, na okruhu je samozřejmě taky jako doma.
Mel jsem tu cest loni na Pannonce Tesim se az se zas uvidime. At to lita, a zraneni z motorky i z jinejch aktivit se zakazuji
Vypadá skvěle
Pěkná .
pěkná mašinka,ať dělá jenom radost