PROFIL MOTORKY

Sachs MadAss 125 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Spit_MkI
Vloženo 31.7.2008
Aktualizováno 23.9.2011
Zobrazeno 6 740x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Parádní postapokalyptické popojíždědlo alias v jednoduchosti je síla. Designový kousek, kde forma balancuje na hraně funkčnosti.

Recenze

První zkušenosti - slušný odpich (ráda se staví na zadní). Minimalistická kontrukce s motorem natvrdo na rámu přenáší kapu více vibrací. Přemýšlím, jak vytvořit alespoň malou ložnou plochu alespoň na zámek, lékárničku a pár věcí, ale žádné kufry se mi na to zatím nehodí. Buď jsou obrovské, nebo nehezké, nebo oboje.



První drobná zkušenost, pružné spojky, na kterých drží blinkry moc nepruží, pravá zadní se (zřejmě při sundavání plachty) zlomila.



Zkušenosti po 1000 km. Po seřízení motor šlape minimálně o 30 % lépe, prodloužil se rozsah otáček a celková pružnost motoru, takže usuzovat cokoli z továrního nastavení nejde. Povolilo se pár šroubů a matek, což se dalo čekat (zřejmě i pro to, že motor výrazně více vibroval, než běží po seštělování), zadrhával plyn (podle všeho nemoc všech 125 verzí).

Sériová zrcátka jsou absolutně k ničemu, pokud budete madasse kupovat, hned si k němu objednejte jiná, na delší nožiččce. Stávající končí někde nad rukojeťmi a vidět v nich dozadu jde jen s nejvězšími obtížemi a udržovat přeled o okolí je zhola nemožné.



Zrcátka vyměněna za široká chromovaná. Vyměněn šroub držící páčku zadní brzdy, protože se originální užvaklal. Povolování šroubů obecně je problém celého stroje(čku).

Větší potíž byl zadrhávající se plyn, což je obecný problém MadAssu, jak se ukázalo. Propilováním drhnoucich ploch v karburátoru byl problém vyřešen. Současně byl uzavřena "ekologická" zpátečka spalin do sání, takže motor jde teď mnohem lépe do vyšších otáček.

Nainstalován otevřený karburátor Mikuni 26 mm, jiné CDI, menší rozeta s 39 zuby a menší primární kolečko s 15 zuby (vše od ooracing). Protažení rychlostí díky rozetě je znát, stejně, jako zvýšení horního stropu otáček díky CDI.

Experimentoval jsem s otevřeným výfukem od ClevlandScooters. Zvuk monumentální, ale nakonec jsem ho právě kvůli němu sundal, do města zas až tak moc není. Ale pro radost, paráda. Tentokrát výjimečně zvítězilo praktické uvažování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jim_Beam
Jim_Beam napsal 16.03.15 v 15:39

Cau cau pekna motorecka :) Jenom mam dotazek co si mam predstavit pod pojmem serizeni motoru? Rad bych si to taky nechal udelat

Pjercak
Pjercak napsal 15.11.11 v 16:47

tyvole RAF parada pekny oslik

Donardson
Donardson napsal 24.02.11 v 12:24

Nádhera 10B

Piki
Piki napsal 19.08.10 v 17:05

Všem doporučuji u MadAss 125 nechat v pneuservisu vyvážit přední kolo. Odstraní se tím vibrace, které jsou do řídítek. Sám jsem to vyzkoušel a padne tam 50 - 100g závaží což je docela síla... Piki

Piki
Piki napsal 21.07.10 v 21:03

Ta nová samolepka fakt super. Prostě stíhač jak má bejt... Piki

Více komentářů



TOPlist