Originální stav, poctivých 53tis.km a 98 koníků na zadním kole. Nestydí se ani 230km/h. Na ty roky super máša a na papírech v tomhle stavu nejspíš jediná v ČR.
Recenze
Největší + je asi v motoru. Je v původním stavu a po 20 letech provozu má ještě deklarovaný výkon! Pravda, je dost hladový, když se točí ale já prostě na spotřebu jezdit nehodlám :o))
Podvozkově se teprv uvidí. Byly vůle na kyvce, tak dostala přes zimu komplet repasi zadního zavěšení plus dobrý gumy. Ta kyvka by byla nejspíš taky v poho, kdyby ji někdo alespoň každých 5 let promazal jehly. Ještě bude ořech seřídit tlumení - kompromis mezi solo a tandemem. Přecejen ji celkem často valíme provětrat...
Lehké mínus se mi jeví v přední brzdě. Byla měkká a blbě se odvzdušňuje. Vyhodil jsem rozdvojku a dal panceřovky. Záběr je teď prima, ale zůstal moc dlouhej krok páčky. Bohužel se nedá seřídit.
Celkově ani nejsou poznat roky co má za sebou. Sic nemá nejmodernější elektroniku a techniku ale o to větší radost mám, když jí stíhá málokdo.
Škoda jen těch hlasů kdesi z helmy "nesmíš to rozflákat!!!" :o))
Nadhernej stroj. Mel jsem stejnou, taky v krasnem originalnim stavu ale cerno cervenou, ale to uz je 20 let zpatky
jdu do kolen,poctivá a krásná a nádherná,super feeling recenzenta!
Ty jo, krásná čím to je, že se mě líbí čím dál tim víc, starší stroje? Jasných deset
není co dodat, jasných 10b hodně šťastných km
prostě krásná klasika