Má třetí MotoGuzzi. A taková velká. A taková hezká.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Obrovská. Velocce režim je mazec. Ta věc parádně brzdí.
Motorku bych doporučil pro - Dlouhé cesty ve dvou. Dlouhé projíždky v jednom. Dlouhé proto, že z toho nebudete chtít slézt.
Doplňky na motorce - Nosič horního kufru, přemapování, originál laďáky
Recenze
Tuto obryni jsem pořídil kvůliva průzkumným jízdám po Evropě se svým nyní 14 letým synem, který je větší než já a to i v ramenou.
Takže sem se teda fakt vejdeme.
Motorka je při stání docela těžká, nikdy jsem takhle velkou motorku neřídil, takže začínám zvolna. Po cca 30km, jsem zjistil, že ovladatelnost je parádní, stabilita i v hlubokém náklonu (plotna se umí ohnout směrem k motorce - zajímavé zjištení - a má zespoda chrániče - počítá s oděrem). Ano ta věc jde v zatáčkách klopit, co hlava pobere a nerozhodí ji ani brždění v náklonu, ani podélné prahy. Tahle Guzzi brzdí.
Takže režim Velocce a údiv, zrychluje na cruiser naprosto nepřístojně.
Svítí to jak vlak a ještě to má v sérii přídavné světla.
Kuférky má sice jen postranní ale během dvou let jsem zjistil, že se dá i ve dvou složit na tři neděle do dvou postranních kufrů.
Sedlo je fakt pohoda.
Za všechno hovoří story, když jsme se v Rakousku se synem po klasickém Grosglockneru, rozhodli že hned teď jedem na Fagaraš. A večer jsme tam byli. 1.100 km za den ve dvou a pohoda. Dělali jsme si večer legraci z enduristů, kteří jeli také ve dvou a spolujezdec po 400 km nemohl ani chodit, natož sedět na motorce. Ráno jsem dali poježdění na Fagaraši, další den Tranalpinu a rozhodli jsme se že dáme Balkán a pustili to 800 km na jih. Tomu říkám cestovní motorka.
Okresky, dálnice v poho. Polnňačka pokud pomalu v poho - je to těžká motorka a naložená ve dvou - mimo asfalt je rychle na dorazu.
Je trochu dobrodružnější průjezd skutečně ostrýma vracečkama, motorka je to dlouhá a chce to trochu cviku.
Podařilo se mi jí zahodit, když jsem zastavil. Jsem zvyklý ze všech předchozích motorek, že když spolujezdec slézá, trochu mu nakloním motorku, aby to měl jednodušší. To s touto motorkou nejde, nebo musíte být nadčlověk. Nahnul jsem ji a pak už se jen divil. Ale ta věc s tím zřejmě počítala. Jemně se opřela o ochraný rám a to v uhlu, kdy šla v pohodě zdvihnout. Ani jsem nic neodřel.
Dobrá volba
S touhle kráskou musí být zábavné cestování...
Moc krásný motocykl
K167
Ohledně textilního kufru - došel jsem k stejnému názoru.
Jezdím bez zadního kufru a v pohodě se vejdu do bočních.
Měl jsem možnost Eldorado projet a je zajímavé, co udělá lehká změna trojúhelníku a jiné kola.
Motorka je to ještě ovladatelnější a pocitově přátelštější než Califa, ale nemá ty kufry a je spíš pro jednoho.
Mně se docela líbil, ale ta cena byla nesmyslná (pokud se dobře pamatuji, když jsem se na to ptal někdy na konci roku 2016, tak existoval 50 litrový za 50 litrů a 60 litrový 60 za litrů - ten prodejce se mi to zdráhal i říct).
Nic ve zlým, jen se mi zdá, že textilní kufr k tomuto tupu mašiny moc nejde.
Já jsem byl dloho zamilovaný do méně praktického Eldoráda - tam by asi zese lépe seděly kufry kožené.
Máš parádní motorku, přeju hodně radosti.