Zvažoval jsem jakou další motorku si "zkusím". Nakonec jsem chtěl něco sportovnějšího a volba padla na Suzuki GSX-R 750 - SRAD. Známá klasika za velmi dostupnou cenu.
První dojmy - Ne úplně odvařená, z historie jsem věděl, že ji měli často ti, kteří jezdí víc motorek a mají v garáži víc jednostopých miláčků. Najeto 33000 km, r.v. 1996. Spousta věcí původních a nezničených. První dojem nic moc. Tvrdý uřvaný stroj, se kterým je potřeba se dostat na pořádnou silnici a volný prostor. Rozhodně jízda po městě je za trest.
Motorku bych doporučil pro - Moto bych netipoval pro začátečníky. Jednak kvůli váze a taky tím, jak si říká o rychlost. Svádí to nejen porušit často předpisy, ale porušit i pravidlo šťastného návratu. Alespoň já jsem si na ní užíval opravdu prolety... :)
Doplňky na motorce - V podstatě originální stav. Jen přepákovaná nožní brzda a řazení, prý kvůli sportovnějšímu posedu. A vyšší plexi, což se hodí při zalehnutí.
Recenze
92 kW a 240 kg prostě potřebuje pustit z uzdy. Dovoz z Německa, ale otevřená verze, takže dost rychle nabrala sílu a přitom se nechala i zvládnout.
Překvapila mne spotřeba 8-10 l/100 km. Takovou žroutku jsem ještě neměl. A to jezdím výhradně sám.
Byla k ní dána i plotna s držáky. Ale nekupoval jsem kufr, jednak kvůli vzhledu a taky jsem si ani po 2 měsících nedovedl představit, že bych na ní jel někam "na čundr".