ER-5 na steroidech ale na hodně :D
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZR 7: menší za stejnou cenu
První dojmy - WOOW při prvním svezení jsem věděl že to bude to pravé. Traktor, který zabere vždy, když otočíte trošku plynem. Už to není na proplétaní rušným městem.
Doplňky na motorce - Nabíječka na mobil
Recenze
Původní záměr byl, že jsem měl v plánu výlet do Itálie a tušil jsem že moje ER-5 by to ve dvou a s oblečením nedala.
Jízda velice stabilní motor, je v jakýchkoliv otáčkách plný síly a vždy překvapí, že může zabrat ještě více.
Podvozek, no dá se naladit na perfektní jízdu :D ale chce to zkoušet.
Ovladatelnost mezi auty v městě nečekejte nějak velkou, ale dejte tomu trochu prostoru a dobré gumy a neselže vás.
Spolujezdkyně mi po 2000km řekla, že bychom si mohli ještě projet další stát.
Pod sedačku dáte 2 flašky vína, menší skleničky a svíčku... takže cajk.
Spotřeba: Nedáte koňovy nažrat tak nepojede. (7l ve 2 - dálnice, alpy, okresky)
Servis oproti ER-5 byl to top model a podle toho i cena
S ZRX sem jel zatím jen po asfaltu :D ale do 180 se s tím dá v poho jet a ani nepoznáte že už tam je tolik
Mám ji 3 měsíce a najel sem cca 8tisíc takže se na cestování opravdu dá použít
Velký silný nahatý retro, stejný vkus jako mám já, je krásná a přeji ať dlouho slouží
Krásná kawa přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu