Menší Itaslká jednohrnková kráska s nestárnoucím designem ve zbarvení Factory.
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Drobet silnější stroj, ale vzhledově nesrovnatelné s Pegasem. (můj subjektivní názor)
Yamaha XT 660 X: Motor stejný, jako v Aprilce, podobný styl, přeci jenom je ale XT víc motard a cestovních ambicí pobral o něco méně.
První dojmy - Hned padla do ruky, lehká mašinka na které se jezdí skoro jak na kole. Co se týká vzhledu, tak to je vždy subjektivní, ale mě ve verzi Factory naprosto učaroval, zlaté ráfky, karbonové doplňky, atp...
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, pro někoho kdo chce nenáročný, lehký bike na každodenní dojíždění, ale i na delší vyjížďky.
Doplňky na motorce - turistické plexi od Puig
laděné slip-on koncovky Mivv (vyndavací db-killery, to je pak slušnej rachot)
K&N vzduchový filtr
originální nosiče brašen Aprilia (na to obyč textilní brašny)
nosič top case od kappa + kufr kgr52 od kappa
USB zásuvka na řidítkách
Recenze
Krásná, hned padla do ruky. Jednohrnek má na svůj výkon a krouťák celkem slušný zátah.
kupováno 2015, červenec 2017 na ní mám najeto cca 13000 km. Ovladatelnost bezkonkurenční, pohodlný posez, výborné brzdy. Za dobu co jí mám, tak bez starostí, bez závad. Měněny pouze spotřební věci jako filtry, olej, brzdovka, řetězovka, atp. Dá se na tom i s baťůžkem (jasný, ten můj má lehce přes 40 kg, takže to není až taková zátěž navíc).
Nejlépe si Aprilka užívá klikaté okresky, tam se hodí asi nejvíc. Hravě zvládá i město... Dálnici zvládá taky, ale kdo by tam jezdil pravidelně s takovým strojem. Maximálka je sice něco přes 160 km/h, ale v rychlostech se této blížící jsou již vibrace od jednohrnku dost znatelné a nepříjemné. u nás legálních 130 km/h se dá celkem v klidu, ale na delší trasy je ideální rychlost 110 - 120 km/h a i to je nad legálním limitem, takže naprosto stačák.
Cestovat se dá taky i delší trasy a několikadenní výlety, 2016 jsem absolvoal cestu kolem ČR za 7 dní cca 2000 km a na pohodu.
CagivaRider: měnil jsem jen nastavení bohatosti směsi přes servisní menu na budíku. Návod jsem našel na stránkách Pegaso klubu. Zapsal jsem si počáteční hodnotu a pak jsem jel metodou pokus/omyl, až mi to přišlo nejlepší. Pořád si sem tam ustřelí při zavření plynu, ale už bych řekl, že je to v normě
jinak díky všem za pozitivní ohlasy
Super stroj, je to kráska!. Mám stejnou jen ve verzi Trail. Chci se zeptat vyřešil si nějak brutální střílení z výfuku po výměně za laďáky? Pomůže nějak nastavení CO, nebo výměna filtru za KN ? Díky
krasna masina
Moc hezká, at' Ti i dál dobře slouží.