PROFIL MOTORKY

BMW K 75 RT (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cepal
Vloženo 30.3.2017
Aktualizováno 30.3.2017
Zobrazeno 1 393x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


upgrade s mene vybaveneho K75RT na vice vybavene K75RT
koupeno 03/2017, najeto 53.000 mil

První dojmy - pruser, kontakt na zadni svicce, jede to na 2 ze tri valcu... ale to neni show-stopper, poreseno a jede se domu...

Motorku bych doporučil pro - pro me :-)

Doplňky na motorce - - elektricky plexi (el. plexi kit stoji £1700)
- vyhrejvany hefty (bez tech bych se obesel)
- ABS (funkcni) (opravit moje stavajici ABS by stalo £150)
- velke bocni kufry (ty jsou drahy jak krava, asi £500)
- doplnkove ukazatele: palivomer, teplota chladici kapaliny (extra bych je nekupoval, jsou drahy, ale je fajn je mit)
- ma to originalni sadu naradi (supeer)
- padaci ram (samostatne by me stal £550)
- na zakazku delanej zadni tlumic RAM (stejne si tam asi dam muj progresivni KONI, uvidim, s kterym se mi bude jezdit lip)

Recenze

upgradoval jsem z mene vybaveneho K75RT na vice vybavene K75RT,
protoze by bylo drazsi ty doplnky, co tahle motorka ma, kupovat extra...

Prvni dojmy nic moc, protoze zkorodoval kontakt na zadni svicce a ta moc jiskru nedavala, takze jsem jel chvili na 2 valce (ze 3), nic moc... Ale to je vlastne prkotina

To elektricky plexi je bomba; vpodstate mimo nizke rychlosti za deste ho nema smysl vysouvat na maximum - je tak vysoko, ze to ve vyssi rychlosti zpusobuje dost neprijemny turbulence, mozna to je lepsi se spolujezdcem, budu muset jeste vyzkouset.

Motorka mela pri nakupu nalitano 53.000 mil (asi 90.000 km), ale to je pro tenhle stroj akorat tak lehce zabehnuty. Dulezitejsi je, ze predchozi dva majitele se o to starali opravu svedomite, takze je vsechno spravne namazany, oservisovany a tak, stjene vymenim vsehcny provozni tekutiny, to je jasny...

Trochu se bojim leta - ta motorka hodne hreje, abych si na ni v lete neusmazil nohy. Ale tak ve Velke Britanii (a v Alpach kam se chystam) zas takovy horko neni, takze to bude v pohode, od rijna do dubna je to vyslovene spis vyhoda v mistnim klimatu .

Ty ukazatele jsou super, jak palivomer, tak teplomer. Pozorovani: motor se zahriva fakt silene dlouho (ma to vubec termostat??? a je funkcni???)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist