Snad jedinný pit-bike už od výroby zcela legalizovaný pro silniční provoz, ovšem to je již minulost. Výroba Čína, montáž a legalizace Itálie a ikdyž pod značkou Polini, tak je tam ta Čína vidět každým detailnějším pohledem.
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Každý kdo kdy sedl z "velké" motorky na něco takového jako dirt, nebo pit bike ... . Je to jak když sednete ze srandy na kolo svého 5ti letého dítěte. Ovšem v momentě kdy si na to zvyknete ... , přichází už je samá pozitiva, sociální jistoty a tlama od ucha k uchu.
Motorku bych doporučil pro - Parádnní stroj na občasné vyblbnutí se v uličkách nebo motokárové trati, stroj pro dospívající mládež k naučení se (ovšem přechod na těžší stroje asi pak dorostence nemile překvapí).
Recenze
Ty 3,4,5,6 a více kobyl, podle toho jak je čína zajetá a potuněná ve čtyřtaktním rytmu mává s 80kg na 10" kolech s takhle odstupňovanou převodovkou takovým způsobem, že neznám nic tomu jednostopě podobného. Dandyna byla tak prdel, ale sranda nastala až s vytočeným motorem, čtyřtakt holt bere líp odspoda. K tomu ta hravost z geometrie podvozku na svou velikost velice slušné brzdy a ve městě v bočních ulicích s křižovatkama bez provozu si člověk neskutečně užije. Na tratích v Mýtě, Písku, Vyškově a podobných to musí být neskutečná prdel, ale všude tam to mám daleko. Z toho taky vychází absolutní nevhodnost pro jakékoliv delší jízdy, natož cestování. Jednak zchází pohodlí, druhak to odstupňování převodovky (všechno na krátko) je na neustálé řazení. Při 4 převodech, kdy tam tu 4ku máte hned nemá cenu dlouhodobě vytáčet motor do bezvědomí. Je to přece jen vzducháč a ještě k tomu čína. Tak když už tedy nějaká ta "cesta", tak leda lážo plážo, ale s tím posezem na prkně nic moc nenaděláte. Dá se jet i ve stupačkách, ale ne v max. rychlostech a stabilita při v-max taky nic moc je to holt stroj na zatáčení.
Čína se projevuje. Škrábnete lak, barvu, chrom a hned tam máte rez + nekvalitní materiál např. na uložení otočného čepu bočáku ohnete jak nic, motárda je lepší na bočák vůbec neodstavovat, případně s max. opatrností. Motor rozvibruje celý stroj tak, že žárovky především v blinkrech i přes pružné uložení odchází v pravidelném rytmu a měnit je v těch rozměrech mini je taktéž zážitkem. Naprostou bombou byla oprava digi tacho, spojte číňana s italem a dostanete samostatné bateriové napájení údajů tachometru po nastartování svítilo pouze podsvícení a kontrolky.
Stav tacho k 1.1.
2019- 1594km
2023- 1779km
co s tím budeš dělat? se na to ani nenaskládáš