Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 6000 |
Silné stránky
Váha.
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Nepopsatelné... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0-1 |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Jenom ty nejlepší. A jenom proto, že jsem si vždycky, dělal všechno sám. |
Sport
Použité destičky | Nissin |
---|---|
Úpravy motoru | Výměna motoru za 1100, později za 1200GSF. Kované písty Wiseco(1216ccm), komp 12.5:1. Uprava hlavy, kanály, vodítka ventilů, komprese, ostřejší vačky. Jiná elektronika. |
Úpravy podvozku | Kola 17", USD vilde, Jinej centrál, jiný přepákování centrálu, jiná kyvka. Komplet vyztužení rámu. Tlumič řízení Zaccaria. |
Úpravy brzd. systému | Zubaté kotouče průměr 320mm, šestipístky třmeny. Vzadu zubatý kotouč 240mm. Komplet pancéřové hadice. |
Použité pneumatiky | Převážně slicky. |
Obecné
Moje závady | Jeden motor hlava, jeden motor převodovka a jeden ojnice na třetím válci. Ale bylo to stylem používání. |
---|
Podvozek
Typ rámu | Dvojitá kolébka. Al slitina, první rám tohoto typu a vážil neskutečných 8kg. |
---|