Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | pytel Hrušek |
6kový podvozek se 150 koňovým motorem do zatáček jde sama
Na motor mě některé litry předjíždějí ale to se změníiii !!!
Ty koníky tam oproti litrovi prostě chybí
zlepšení času na 2:19,126
Moje úpravy |
Komplet LeoVince titanium fullsystem BMC filtr quick shifter Pancíře desky Bendix MRR opadákováno Double buble race plexi |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 17 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | nula nic co 1500 měním |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport |
---|
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | Bendix MRR |
Úpravy motoru | seřízení vůle ventilu BMC filtr LeoVince Titanium Fullrace system QShifter |
Úpravy podvozku | Repase tlumičů následné přitvrzení předku |
Úpravy brzd. systému | desky Bendix MRR 100 spokojenost !!! Dobrý nástup !!! bez vadnutí, dobrá výdrž |
Použité pneumatiky | dunlop 211 GP racer endurance (nic moc) |
Úpravy řídící jednotky | Power commander III |