Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 55000 |
Neutrální motorka. Lehká. Ovladatelná. Spotřeba pod 5l. Tichá. Při cestování nebolí záda a nic.
Originální plexi nemá ochranou funkci proti větru.
Je to větší jednoválec a musí se jet nad 3000ot. jinak cuká, ale to všechna podobná endura.
Moje úpravy |
nástavba předního plexi štítu o 20cm. Vlastní výroba. Montáž páskou na původní plexi. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.98 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,01 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | uzavřený, z ocelových trubek |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Servisní intervaly |
---|
Terén
Ochrana motoru | |
---|---|
Výška | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 350km |
Sport
Použité destičky | originál Nissin |
---|---|
Použité pneumatiky | Mitas E-08. Nejlepší poměr cena/výkon. Spokojenost. |
Úpravy motoru | Žádné. Originální nastavení. Původní svíčky :-D |
Úpravy podvozku | Zadní původní pružina nastavena na vyšší tvrdost kvůli cestování ve dvouch + batožina. |
Úpravy brzd. systému | Žádné. Originální kotouče i destičky! |
Obecné
Moje závady | Závady moc neočekávám. Motorka je skoro jako nová. Spíš jen periodické údržby :-) -prosakuje malinko olej asi z pod hlavy nebo u svíček. Jen 100ml na 5000km!!! Olej nežere! Při seřízení ventylů se to jen utěsní. -prasklá ochrana rukojeti plynu. Zalepím-opravím |
---|