Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 101900 |
Malá, hbitá, sympatická. Papírově nízká spotřeba cca 1,5L/100km, objem nádrže 3,8L.
Na předním kole nainstalováno ABS s dynamickou inerciální měřící jednotku (IMU) - jak "dospělá" moderní motorka.
Výkon 6,9kW / 6 750 ot. za min., krouťák 11Nm / 5 500 ot. za min. - trhač asfaltu to sice není, ale vzhledem k velikosti a manévrovatelnosti - je to drak :)).
Zdvih př. tlumičů 100mm, zadních 120mm.
Osazení 12" koly, na rozdíl od různých čínských klonů, které používají 10" kola.
Brzdy od jap. výrobce NISSIN s "mohutnými" kotouči.
Veškerá světla jsou v LED provedení, takže odpadá povinnost rezervních žárovek.
Každý se chce hned svézt.
Řazení - proti běžným motorkám nemá neutrál mezi řadícím stupněm 1 a 2, ale nad jedničkou, tzn. N-1-2-3-4. Řadící páka je kolébka okolo levé stupačky, takže při řazení vyšší rychlosti tlačíš pedál špičkou nohy a při podřazovaní tlačíš pedál patou. Směr řazení je jak u staré JAWY, směrem dolu.
EDIT: Dnes jsem zjistil, že řazení "jede" stále dokola N-1-2-3-4-N-1... a také opačně - takže když pojedu na "4" a v domnění, že se jedná o "3", sešlápnu přední pedál, zařadím si "N"!!! a pokud si nevšimnu rozsvícené zelené kontrolky, dalším sešlápnutím dopředu se může stát, že zařadím za "1" a ... je to v háji :(. Musím sehnat ukazatel zařazené rychlosti. HEALTECH zatím nic nenabízí.
Edit 3/2023: Řazení je po jízdě vcelku OK. Při jízdě není možné přeřadit na neutrál, ze čtyřky na neutrál to je možné až při zastavení - takže o jednu starost méně.
Zpětná zrcátka - asi jako u každého z těhle "prcků" je problém zahlédnout nějaké dění na silnici za sebou.
Moje úpravy |
Zatím nic, vše se obtížně shání přímo z Asie, hlavně z Thajska, která je i výrobcem motocyklu. Něco je na eBay a Ali, ale cenově nic moc. V Evropě jsem na nic nenarazil a nebo za ceny, které jsou výrazně vyšší než ekvivalentní doplňky na GéEso :((. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Brzdy | |
Spotřeba paliva l/100km | 1.5 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Typ rámu | Plechový svařenec, sloužící zároveň jako nádrž, na kterém je vše přišroubováno. |
Tuhost rámu |
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování | |
Sport |
Zázemí
Dostupnost dílů | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servisní intervaly - mimo garančky v 1000km jsou servisní intervaly po 6000km - na ten "hlt" mot. oleje dostačující. Servisy Honda jsou po Evropě "na každém rohu", tak nepředpokládám velké zdržení potřebných ND. |
Servisní síť |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Dojezd na nádrž | cca 250km (dle výrobce) |
Ochrana spolujezdce |
Obecné
Použitý spotřební materiál | Olej. filtr Honda 15412-MGS-D21, kompatibilní Hiflo HF117. Vzduch. filtr Honda 17210-K2W-J10, kompatibilní jsem zatím nedohledal. Zap. svíčka orig. NGK CPR7EA-9S, kompatibilní je bez (S) na konci, zatím nevím rozdíl... Mot. olej 0,85L 10W-30, API SJ, JASO T903, std. MA. Př. brzd. destičky Honda 06455-K26-921 (stejné jako Grom, Monkey) Zad. brzd. destičky Honda 06435-K26-G81 |
---|---|
Moje závady | Doufám, že dlouho nebudou žádné... zatím Honda nezklamala. |