PROFIL MOTORKY

Jawa 50 Dandy Minarelli (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník letec11
Vloženo 29.5.2010
Aktualizováno 5.6.2011
Zobrazeno 6 833x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


dneska sem ji koupil po skůtru dělo 6ti kvalt max v techničáku 90 takže směle na dálnici vodník 2T ale zvuk pomalu jak 4T

Více fotografii

Recenze

50ccm čech s itaským srdcem jede pěkně vodník 6ti kvalt 5 kw je po skútru 1,3kw dělo 6ti kvalt vodník modrobílá měl sem trochu co dělat když sem neuměl řadit na motorce,v autu ani v nákladáku nemám problém ale než sem dojel z plzně do Varů tak sem řadil bez spojky

ted jsem se vrátil z madarska cesta 1750 km a následující závady prasklá nádrž(jen dira) opraveno klacíkem a drží? prasklá žarovka na blinkru ,povolená zadní osa?ukroucenej náhon tacho špatně našroubovánej ale stejně sem dal cyklocomp a vpadlé táhlo přední brzdy banalita jen než jsem zjistil co to je málem sem naboural do kamionu . jinak v poho ale předcházeli nasledující úpravy:výměna statoru zapalování 2000kč cdi 1000 dobíjení oprava přepracování zdroje pro světlo jelikož původně byl na střídavý proud a často prasklay žárovky hlavní výměna zadní gumy jlikož už byla sjetá a nechtěl sem mít problém s cajtama výměna převodového oleje původní asi nic moc kvalita jěště v madarsku TO BLBĚ ŘADILO ASI BUDU MUSET VYMĚNIT ZNOVA ABY SE LÉPE VYČISTILA PŘEVODOVKA minulý majitel s tímto motorem jezdil M2T což když jsem řekl ing.Hojkovi specialistovi přes 2T motory tak se málem složilk okamžitě vylejt a polosyntetika,těd mám plnou která tam patří je to úplně o něčem jinym ta motka se musela furt srát kdyřž dával špatný oleje a převodovýho měl ve skříni moc těd jezdí těch 85 a to si myslim že má načatej válec jak jezdil na m2t jinak podle papírů 90 ale stejně je super až se na ní naučím mám už rozhodlýho nástupce -BMW F 650 zase cestovní enduro jelikož když sem náhodou za kámošem vlít do díry tak se dandyna jen uklonila a jelo se dál.Nedovedu si podobnou situaci představit na skůtru vidle by šli do háje a že o podobné situace nebyla nouze když na poslední chvíli hodil blinkr a odbočil on na čele jel pomalu ale my aby sme mü stačily tak sme někdy jeli blíž někdy dál a na druhym místě sme se střídali
Tak už jsem musel dělatgenerálku motoru a protože jsem si jí dělal sám tak jsem i něco pokazil a zase na něco jiného přišel mám tam Bčkovej výbrus usel sem upravovat na klkovce pérko protože to původní se mi cvaklo kvůli špatné matce blbost minulého majitele ale abych nehanil jenom jeho tak já kokot dal špatně šrouby do rozety tak se i 1 cvaknul v půlce a nadělal v zadní brzdě takovou rotiku že jsem usel koupit nové zadní kolo a moc sem utáhnul náhon tacho tak šel taky nový těd je to nový motor vrčí studený chytá bez sytiče přesný předstih prostě ital to se nedá srovnávat s čínou jinak pro ty co radši japonce tak tenhle motor montuje i Yamaha do TZR 50 takže asi stojí za to?
Po bčkovým výbrusu se musel dát Céčkovej páč to opět kleklo,výměna ojničních ložisek oprava celé ojnice a opět výměna převodového oleje,ředím olej ku beneli 1:40 a jede jak člak ale dohromady sem za vopravy dal 5 litrů než sem to dal do kupy,co z toho plyne? dát moooc velkýho bacha na to jakej se dává olej do motoru

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
letec11
letec11 napsal 01.04.18 v 20:48

Dobrý den dne jsem dám cestopis starej několik let ale na motoramě kde jsem ho publikoval dnes již není. Výlet byl od 2do 6tého 7.2010. Vyjel jsem ze šachty do berouna pro Martina tam mi vyletěl špunt z nádrže tak jsem to ypravil kusem opracované větvičky( a ta vydržela než mi jí ukradli hajzli z garáže)pak jsme jeli na Jihlavu pro posledního Radka.pak jsme pokračovali na Dalešice. Radek tam mněl maringotku .Další den jsme jeli na Gabčíkovo.z Gabčíkova jsm jeli do Gyoru (bylo dost bloudění,martin povolit.nakonec jsme zastavily jednoho slováka ten nám vyjednal půjčení klíče u pumpy(páč madarsky neuměl nikdo)tak jsem to spravil( a klukům ten slovák řekl že jsem borec na tak malý mašině tak daleko)a jeli jsme dál až k balatonu,pod Veszprém. Druhá noc supr postavly jsme stany a že dem na madarský pivo,měli je plzěn.potkali jsme tam jednoho štamgasta a dali jsme se s ním do řečí jakej chlast je lepčínakonec nám dal ochutnat jejich pálenku,martin jí vzal a ten madar mu jí sebral(on myslel že jen přičuchne ale to nezná čehůny)Nakonec jsme jí s nim stejně vypily a každýmu vbylo druhej den blbě.Ráno jsme zjistily že vedle ná spěj češí který přijeli z rumunska tak jsme s nima poklábosily a jeli objet balaton,potřebovali jsme někde nakoupit jídlo,tak martin zastavil u nejbližšího marketu tak jsme všichni něco pokoupily a jeli dál .Když jsme dojeli do města Kecstely tak jsme zjistily že tam maj Tesco kde byli stejný ceny jak u nás tak jsme si zanadávali a hledali kemp což byl nadlidskej úkol všude bylo plno ale nakonec jsme něco našli( stejně jak předešlej kemp) tenhle byl i dost drahej páč tam jezily německý důchodci ale zas klidnej.Do těd jsme mněli krásný počasí sluníčko a teplo .další de jsme se vydfali přes Sopron do rakouska a domů.někde v nový vídni jsme totál stratily pojem o tom kde jsme ,a jěště že jsem mněl mapu ( ale ve velkým měřítku)tak jsme se vydali na cestu a po větším bloudění jsme narazily na cestu, pár kiláků před hranicema s CZ začalo lít tak jsme jeli co to dalo (oni ne ale já protože ty dva jeli pohodu,taky to baštilo 3.5litru)přejeli jsme hranice vyfotily se a pak se utábořily v třeboni což bylo supr český pivo i jídlo, další den jsm jeli domů a domluva zněla tak že jedem do Písku tam se naposled vyfotíme a jedem každej dom,ráno lehce mrholilo ale už to bylo oproti včerejšku dobrý .přijeli jsme do Písku pokecali vyfotily a jeli dom,já najel nejvíc ze všech 1 den 420 Km.druhej 450 km 3tí 200km,4tej 410Km a 5 tej 300.Uvědomte si že jízda nad 400Km znamenala v sedel minimálně 9 hodin, ale že bylo hezky tak se nám to líbilo

letec11
letec11 napsal 25.10.11 v 21:39

podívej se co napsal mallik jinak právě asi proto žes tam dával tak ses koukal simsonovi na spz páč simsona předjíždím i když já jedu ve 2 a simál jede solo naprosto v poho mi jezdí kilem a ukaž mi simál kerej to umí?

DjMicho
DjMicho napsal 25.10.11 v 20:44

jediný co se mi na tý motorce líbí je barva jezdil jsem na ní a na 50ku sice dobrý, ale i tak se mojemu simsonkovi dívala jen na spz a jinak sem na straně XbamboX, protože ten ví o čem mluví ;) minerální olej se dá použít, ale zkrátí se životnost tak na 3/4

letec11
letec11 napsal 05.08.11 v 17:31

tak pánové jede dobře jen mě dost vadí když fouká vítr tak to moc nejede a nevim ale polosyntetiku bych tam nedal ani zamák to opravdu nejde ale už je dobrá po opravě jinak jsem s ní dal slovensko a motka jela dobře řadičku jsem trochu vytáhnul a řadí se lépe.O tom co si myslíte o řazení bez spojky tak já vám to můžu ukázat na čem chcete klidně na traktoru když použijete meziplyn ale já ho nepoužívám a opravdu to jde

Mallik
Mallik napsal 04.08.11 v 00:41

Ty seš to letec jak rampa McKvák (-ber to s hůmorem-). řadit bez spojky to šlo tak u ČZ s poloautomatem a co se týče toho oleje,tak budu oponovat XBamMBoX-ovi - Motor Minarelli je moderní 2T motor,použité kroužky a vložka válce je navržena pro plně syntetické oleje nejvyšší kvality (možno použít i polosyntetiku). Minerální oleje se používali - jí u agregátů vyrobených z klasických komponent kdy jak kroužky tak píst disponoval vlastností rozpínavosti materiálů ve vetší míře než dnes a proto žádný novější nebo moderní motor(2t i 4t) by neměl chroupat minerální olej - nechci se hádat,nýbrž konstatuju... Jinak letče hodně nalítanejch hodin bez poruchy a bacha na přistání

Více komentářů



TOPlist