Závodní stroj vyroben jen pro jediný účel, Dá se na to hodiny dívat a je příjemné to montovat. Kdekoliv byla možnost ubrat materiál pro odlehčení, tam je ubráno a všechny šrouby jsou z titanu.
Motorka koupena od Höly Zweirad, Německo - spokojen, rychlá domluva
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - co vic si na můžu na okruh přát, funguje je to přesně tak jak jsem čekal, teď už jen zbývá naučit se jezdit
Motorku bych doporučil pro - Všem kdo rádi jezdí na okruhu, tady už se nejde na nic vymlouvat.
Doplňky na motorce - kryty GB Racing, spojka Suter
Recenze
Už nějakou dobu jsem přemýšlel, kde a jak sehnat opravdový závodní stroj. Na okruhu jsem jezdil s Ducati 848 EVO a pořád jsem řešil jaké to asi je, mít motorku, které byla vyrobena jen pro závodění, bez kompromisu jako všechny motorky v obchodech. Zkrátka kde jediné zadání je prostě vítězit a nehledí se na cenu a tak jednoho dne jsem si koupil Suter MMX Moto2, původně z týmu Marc VDS s číslem 36.
Ohledně jízdních vlastnosti lze jen napsat - absolutně boží, tady je limit jen jezdec, když se to umí, dá se s tím zajet Brno za 2:02.493. Motor je tady skoro sériový z Hondy CBR 600 RR, ale všechno okolo je jen to nejlepší : rám + kyvná vidlice Suter
přední vidlice a zadní tlumič Ohlins
brzdy Brembo
kola OZ Racing
2D telemetrie, Big Dash a elektrika
výfuk Akrapovic
Zkrátka, jako kdybyste si mohli složit motorku a nekoukali u toho na cenu. Nezbývá než všechno poskládat a vyrazit si to pořádně užít na okruh.
Ne, cestovat se na tom opravdu nedá...
Tak tohle je ale parádní stroj!
Ahoj a díky za komentář. Tohle už je minulost, Suter jsem koupil v roce 2014. Mám už připravený článek, kde najdeš něco z toho co tě zajímá, sám jsem nečekal, že toho bude tolik. Článek je sepsán, fotky vloženy, čeká se jen na vydání.
Tohle se čte po ránu samo! Jel jsem na kde čem a z nesplněných, ještě reálných snů mi chybí RS250. Ale tohle je víc. Až se vrátíš z okruhu, nezapomeň o tom napsat. Užij si to!