Původně jsem měl slinu postavit Bobber a pořídil jsem Haritage 1340 z roku 96. Jenže stroj byl takřka v krásném origo stavu a mě ho bylo líto zprznit. EVO jsem po dvou letech prodal s tím, že se vracím k Yamaze. Tohle odhodlání mi vydrželo mi to asi měsíc
Motorka koupena od Čaroděj z Plenkovic - Čaroděj čaruje :-)
Výška jezdce: 200 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Hyosung Aquila 125: Né, to byl vtip. Chtěl jsem přesně tohle.
První dojmy - Nízký, dlouhý a zlý. Když to manželka poprvé viděla lekla se že budu mít nižší stroj než má ona. Jinak klasiký EVO osazený S&S karbecem ze kterýho po nastartování stříkají emoce na kilometr daleko. Když jsem to přivezl domů a projel to kolem bloku, křičel jsem radostí. Bylo mi jedno, že mašina nemá žádný světlo protože je to v podstatě "Hrubá stavba".
Motorku bych doporučil pro - Pro nepoučitelné masochisty, kteří hledají dokonalost již na pozemském světě.
Doplňky na motorce - Za doplně by se dala považovat brašna na levé straně a ještě snad rolka mezi stupačkami.
Recenze
To by bylo na dýl.
Pokud našinec touží po poctivém klasickém stroji na každodenní ježdění, po čase zjistí, že vodou chlazené stroje jsou zbytečně složité.Více jak dva válce nedávají smysl. Vstřikování je pitomost, protože do toho vedou dráty... Množina výběru se zužuje na tolik, že se člověk začne obávat, že jediná možnost je vlastní tvorba a to na platformě prověřeného stroje s rokem narození někde v minulém tisíciletí.
Po dvou sezonách jsem dal pryč mašinu, krásný EVO. Určitě to nebylo pro to, že by na něm nebylo už co vylepšit... A nakonec jsem si pořídil jebku EVO, na který není vlastně co pokazit...
Motorku jsem koupil v listopadu je dovezená z USA přes Polsko. Zřejmě v minulosti po velkým karambolu. Protože z původního stroje zbyla jen převodovka, kyvka, olejovka, a vršek motoru. Blok je Ultima, stejně jako rám. Přední vidlice je Panhead což v kombinaci s ofsetovým rámem mění celou geometrii podvozku - k horšímu. Ale mašinu to prodlužuje a vypadá to božsky. Stroj jsem prořítil, jako rádoby funkční celek za 155tis. Musel jsem hned spoustu věcí předělat, sehnat a nebo vyrobit. Bez přátel by to opět nešlo ale v květnu už motorka vyjela na cesty.
Po rvní sezoně která čítala asi 2000km se měnila hadice zadní brzdě pro vnitřní chlopeň která způsobovala že to brzdilo pořád. Přepracování doznalo i pružení přední vidlici.
Druhá sezona 4000km Sardinie Itálie Švýcarko... Před cestou proběhla výměna přední duše, výměna prasklého drátu v zadním kole. Nejlepší investicí však byla výměna kabelú ke svíčkám. Staré kabely ve vysokých otáčkách vynechávaly a já hledal dlouho odpověď v karburátoru.
Do třetí sezony jde motorka s přepracovanou přední brzdou (sladění průměru pístku na pumpě) Konečně jsem taky namontoval Kickstart do převodovky. Tomu se museli podřídit výfuky a tak mám místo 2-1 nově 2-2. V průběhu se motovala řídítka z hrazdou a červená kola, protože na těch černých mi v zadu popraskali dráty.
Taky mi občas popraskají dráty. Asi nějaký mor.
Za 10, tady není co řešit! Palec nahoru i za cestopis do Sardinie, dík, poslal jsem odkaz ženě
.
Nádherná mašina
Parádní Full Size Bobber.
Už se těším až se letos zase svezem. Baví mě když tě vydím jet před sebou, hlavně ty průlety zatáčkama s tvým charakteristickým stylem.
Opět krásná práce, tleskám a smekám pane