nejde nastartovst

  • 0

    16.5.2024 od 0059

    Dobry den
    vlastnim motorku BMW F 800GS 2008 a nejde nastartovat.Baterie ma 12,4V a zapnu klicek a padne napeti na 10,1.Rele starteru jen cvaka.Zkousel jsem to na autobaterii v aute.Dela to same takze jsem baterku vyloucil jako spatnou.Chytne jen na nastartovane auto.Nevite nekdo nejakou radu cim by to mohlo byt.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    16.5.2024 od JiriBN

    Kup novou baterku. Na kable z auta ti to nenastartovalo, bo baterka má 12,5-12,7V a přechodový odpory jsou hajzli , až nastartovaný auto co dává cca 13,5-14,2V to navrkne .....

    Doplněno:

    Špatná baterka ti sebere i proud z kabelů, kup novou

    17.5.2024 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.5.2024 od TDM851

    Baterku nekupuj, neutrácej. Kup nové BMW
    Jasně baterka, ještě se radši pro jistotu podívej, jesti máš správně kontakty na baterce, nebo jesti jsi nepřepóloval baterku nabíječkou... To už jsem taky zažil, hořely dráty a místo pojistky dali drát

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.5.2024 od dajos

    Pro jistotu bych zkontroloval prechodove odpory v silove vetvi obvodu starteru. Pri startu postupne merit ubytky napeti na jednotlivych spojich. Byly uz pripady kdy se menila baterka nebo starter a problem byl nizke napeti na starteru zpusobeny prechodovymi odpory. Ohmuv zakon je nekompromisni. Ubytek nepeti = Soucet prechodovych odporu krat Startovaci proud. Kdyztak jednotlive spoje ocistit, osetrit chemii na kontakty a radne spojit. A to vcetne minusove strany, takze i minus baterky a kostru karoserie.

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.5.2024 od kokoška.

    Kup novou baterku

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.5.2024 od dajos

    Pro jistotu bych zkontroloval prechodove odpory v silove vetvi obvodu starteru. Pri startu postupne merit ubytky napeti na jednotlivych spojich. Byly uz pripady kdy se menila baterka nebo starter a problem byl nizke napeti na starteru zpusobeny prechodovymi odpory. Ohmuv zakon je nekompromisni. Ubytek nepeti = Soucet prechodovych odporu krat Startovaci proud. Kdyztak jednotlive spoje ocistit, osetrit chemii na kontakty a radne spojit. A to vcetne minusove strany, takze i minus baterky a kostru karoserie.

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.5.2024 od Maxipes_Fík

    Kdybys použil poctivé startovací kabely a ne čínský aušus (který má akorát tlustou izolaci jako na vysoké napětí), tak to nastartuje i z baterky v nenastartovaným autě.
    Takže je to slabou baterkou, ale než koupíš novou, tak tu starou pořádně nabij, nastartuj motor a zkontroluj (nech zkontrolovat), jestli je v pořádku dobíjení na motocyklu, pokud ne, tak opravit a zkusit, jestli ta stará baterka bude fungovat, pokud ano, tak koupit novou baterku.

    Doplněno:

    pokud ano (v pořádku dobíjení), tak koupit novou baterku.

    20.5.2024 od Maxipes_Fík

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist