-
27.1.2024 od pipns
Potřebuji poradit,měl jsem zablokovany IMO,odešla ridici jednotka.
Vše jsem koupil z jiného satelise, stejný typ a vyměnil.
Spínačka s kroužkem imo, klíč ,řídící jednotku motoru a škrticí klapku. Vše je ok,motorka točí ale nejde,nesepne se benzin.pumpa,takže točí,ale nenastartuju,nejde tam benzin.nevim co s tím,prosím někoho o radu,nebo kdo by mi to byl ochotnej rozběhnout .Díky.
-
28.1.2024 od MilanR1
Imobilizer musí být spárovaný s řídící jednotkou. To se děje při prvním zapnutí klíčku s imobilizerem, který ještě nebyl spárovaný s novou jednotkou. Tedy nelze párovat řídící jednotku z jiné motorky s imobilizerem z jiné motorky. Pokud to je ze stejného kusu (ne ze stejného typu), ale ze stejného kusu, kde to fungovalo, musí to fungovat i na jiném stroji. Podmínkou je ale použít PÁR, co byl spárovaný. Nelze běžně párovat podruhé.
Doplněno:
V tomto případě se to ale tváří, že je Immo ok. A spárovat se dají různé již použité Immo a motorové jednotky z různých skútrů (v tomto případě IMM006.02 a Synerject M3A), jen musíš vědět jak a mít na to patřičnou techniku. Stejně tak se dají podle dat z jednotky udělat klíče, když je někdo ztratí, včetně Masteru...
28.1.2024 od X-tra-X
Pokud po zapnutí klíčku stále bliká kontrolka imobilizeru, pak nedošlo ke spárování, palivo a ani jiskra nepůjde.
28.1.2024 od MilanR1
-
29.1.2024 od FiZzeR
Matně si vybavuju, že u satelisu byla nějaká notorická krpa ve svazku, která se projevovala právě jako závada na imobilizéru. Byl na to i nějaký pamflet od peugeotu, zkusím jej pohledat, pokud o to budeš stát. (Z děravé paměti - někde na pravém? boku vede svazek po rámu, je v něm krimpovaný spoj který zoxiduje. Ofiko postup byl vyčistit a propájet.)