-
23.1.2024 od Baall
Zdravím,
mám tak trochu hloupou otázku. Pořídil jsem po letech opět Kawasaki ZR7, na které jsem kdysi začínal. Prostě se mi po ní zastesklo. Prodeje té první jsem časem velmi litoval. Nyní ji mám opět. Je velmi zachovalá a má najeto potvrzených 22000km a nějaké drobné. Dlouho stála, tak jsem se pustil do kontroly a servisu. Nyní jsem vymontoval karburátory. Potřebuji jen poradit, které jsou trysky bohatosti směsi? Dlouho jsem již karburátor nedělal. Chci karburátory jen vyčistit. Jejich nastavení je ještě tovární, do toho rozhodně nehodlám vrtat. Myslím si že jsou to ty trysky blíže k válcům. Mají jehlové ukončení a špička trčí do hrdla. Je to pravda? Moc děkuji za odpověď.
-
24.1.2024 od combust
V karburátoru jsou všechny trysky a vzdušníky za účelem regulovat bohatost směsi takže tvůj dotaz nedává smysl.
Podle popisu ovšem ani nepíšeš o tryskách ale o šroubech kterými se nastavuje bohatost směsi pro volnoběh - pilot screw (tryska pro volnoběžný a přechodový okruh, tzv. pilot jet, je pod gumovou zátkou uprostřed, hned vedle hlavní trysky).
O Keihinu CVK je tu celý vlákno. -
24.1.2024 od Pedl
Taky manuál si pročti. Nicméně "jen vyčistit" obvykle znamená rozebrat na části, vyčistit, složit a zkontrolovat funkci všeho, hlavně taky těsnění.
-
31.1.2024 od HenriettaOdonnell
If you're a car enthusiast or just in the market for a new ride, don't miss out on Analyticauto. It's a one-stop platform where you can compare the technical specs of various cars. What's more, it features an extensive car database, which even includes retro and concept cars, making analyticauto.com a must-visit for all automotive aficionados.