bmw_r1300gs_cartec




Chrastí něco v motoru

  • 0

    27.5.2015 od 1_Lubinek

    Zdravím, mám stroma 2009, najeto 30 000 km, kupoval jsem ho letos v zimě najel jsem asi 500 km, potom jsem bohužel kvůli zdraví nejezdil. Teď jsem po měsíci vyjel a něco mě šustí v motoru, převodovce. Před tím to nedělalo. Nejvíc se to projevuje při brždění motorem. Zkoušeli jsme to i na stojánku a je to slyšet taky. Olej, řetěz, gumy vše ok.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    28.5.2015 od Pajitu66

    Zdravim, nejsem si úplně jistej co by to asi tak mohlo dělat, ale za mě bych vypustil olej a dal novej olej. filtr abych měl syhr, že tam něco neni. Jinak, přešel bych ještě třeba všechny šrouby kolem motoru, na uchycení, co drží třeba chladič, okolo startéru, okolo řetězovky a tak. Protože může se to zdát jako závažnej problém a nakonec to bude banalita, kde bude třeba povolenej šroub a kterej ti bude jen v určitejch otáčkach motoru kdy třeba nejvíc vibruje tak se bude ten šroub pajtlovat a budeš si myslet, že je něco špatně. Jinak za mě a mýho V-stroma, mě se z toho taky ozývají všelijaký zvuky, ale má už na to nárok. 75000km a jezdim s nim i v lese a po crossovejch tratích a skoro ob den se s nim někde válim. A víš co ? Neřešim to, dokud to jede, tak to jede!! Jakmile do toho jednou hrábnu a budu se v tom šťourat nebo tak něco, nebo nedej bože, ho umeju, tak se to vysere. Od koupě jsem jí ani jednou neumyl a už má takovou pěknou patinu, že radši se do ní nehrabu. Jinak měnim akorát spotřební materiál, desky, řetěz, gumy a olej dělam až třeba po 10 tisících. V manuálu je po 6 udělat olej a po 12 vyměnit filtr, takžze na to seru a udělam to v deseti všechno, olej a filtr. Ale já jezdim dálky, takže ten olej se tolik nezhuntuje. Za mě, jedna rada pro tebe, ale nemusíš jí brát v potaz. Jestli to jezdí, tak to jezdí a neřeš to, nešťourej se v tom, neseď u počítače a koukej jezdit !

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.5.2015 od 1_Lubinek

    Asi máš pravdu, taky slyším z okolí, dej si špunty do uší a jezdi. Ale sere mě to. A největší záhada je, že to začalo, po tom, co měsíc stál. Jak píšeš olej, ten byl novej před sezónou a teď jsem ho pro zichr vyměnili znovu. Tak uvidím. třeba si to sedne. Chci jet o prázdninách nějaký Dolomity, tak mám trošku bobky.

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.5.2015 od Heny22

    Je pravda, že strom není zrovna stroj s kultovovanym chodem. I u mě, zvuky všelijaké, ale jede. Občas něco pískne, zarachoti. Ale takový strom je. Je to tvrdej zemedelskej stroj na těžkou dřinu! Já ho teda občas umeju . Ale souhlas s pajitu. Pro klid duše udělej olej a filtr. Jenom otázka..... Na stojanu jsi to zkoušel s kvaltama? Jestli jo, tak to dělalo při brzdění motorem, nebo jsi to zkoušel na neutral?

    Doplněno:

    Jo zkouseli jsme to i s kvaltama, az po sestku. I pres brzdu. Neco tam proste susti. Dnes jsem najel asi 50 km, kvalty tam jdou normalne, snazil jsem se to nevnimat. Tak uvidim, asi to necham byt. Bud si to sedne nebo se to posere.

    28.5.2015 od 1_Lubinek

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.5.2015 od kuzmič

    Jeď si zajezdit, jezdi a poslouchej jestli se zvuk nezintenzivňuje, jestli bude furt stejný, vyser se na to...

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.7.2015 od hayabusapavson

    Koukni na napínák rozvodu,u Suzuki dost častý jev.

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.7.2015 od Krleš70

    Asi bych pokoumal, jestli to dělá i při neutrálu, třeba na stojanu (pokud máš hlavní). Pokud to bude OK, tak pak tam kopni za jedna a mrkni na řetěz. Můžebýt volnější a šustí o kyvku z horní strany (prověř i stav gumového vedení). To by odpovídalo i tomu brždění motorem, to se průvěs řetězu který není v tahu zvětšuje.
    Taky může být vytahaný nerovnoměrně a chvilku je napnutý OK a chvilku ne - prověř měrkou na více místech.
    Nazdar

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist