globalmoto_duben_nolan




Kolícá při jízdě z kopce při mírné zátěži

  • 0

    7.8.2023 od mitluk

    Zdravím všechny technický zdatné a hloubavé jedince.můj problém:Honda deauville 650 2válec do V karburátor.motor jede ve všech režimech výborně,pouze neumí jet ustálenou rychlostí z kopce.pokud zavřu plyn-logicky brzdí motorem pokud přidávám zrychluje ale pokud potřebuji jet z mírného kopce třeba na čtvrt plynu,připadá mi,jako-by jeden válec zrychloval a tan druhý ho brzdil.a toto se střídáneustále a rychle za sebou,tedy pocitově jakobych přidal/zaklapl/přidal/zaklapl-jenže já rukojetí nepohybují.otáčky ve kterých se to děje nejvíc 4-5tisíc,ale cítím to i ve vyšších.pokud vás něco napadne,pište.zkoušel jsem:bohatost, synchronizaci,čerpadlo,svíčky,kabely fake karburátory.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    8.8.2023 od robfor

    Ahoj, chybi tam jeden udaj, kolik to ma najeto od posledni generalky a jak je na tom komprese.
    Ono totiz ciste teoreticky je mozne, ze ten zadni valec ma vyrazne nizsi kompresi nez predni, to je naprosto bezny jev u vzduchacu, ktery souvisi s chlazenim, u vodnika to sice neni tak vyrazne, ale i u vodnika ma zadni valec vzdy nizsi kompresi, casem. Cili si dovedu predstavit, ze pri hodne zatazenem plynu to ten predni valec jeste dava, ale zadni uz nemusi stihat a brzdi.. Cili zmerit kompresi, pripadne pouvazovat o tom, ze by se udelaly ventily, ktere to taky mohou zpusobovat.

    Doplněno:

    Ventily trpi bioprisemi. Mel jsem pripad, ze moto mela bohatou smes a napekalo se to na talirky u sacich ventilu. Dokud se neseridily vule, vsecko cajk, jenze vule byly objektivne prilis velke, tak se zmensovaly, az uz to nenastartovalo kvuli slabe kompresi. Po sundani hlavy diagnostikovano nedovirani sacich ventilu kvuli vytvrzene vrstve kukurice (odtud ty namerene velke vule). Nerikam, ze mas to samy, ale tyhle veci se stavaji. Jinak, nez to chciplo, tak se to taky projevovalo vynechavanim, zvysenou spotrebou, poklesem vykonu atd. v nekterych otackach vic a v nekterych mene. Je to dano tim, ze pri kompresi cast smesi z valce unika pres nedovreny saci ventil zpet do sani.

    8.8.2023 od robfor

    Vůle ventilů jsem v zimě dělal,je možné že jsem nastavil blbě,ale mělo by se to projevit i v jiných režimech plynu.jediné co jsem já nekontroloval,je hladina karburátorů,.ok změřím tedy tlaky,a pokud budou v toleranci zkontroluji hladiny.ještě poznatek možná důležitý-nedosáhnu max.rychlosti udávané v manuálu a techničáku.180km/h.ale pouze 160km/h.(oba údaje ručička rychloměru)a protože neznám nikoho,kdo by měl stejnou motorku,nemůžu porovnat.spotřeba4,7-5.5 dle stylu jízdy,motor jde plynule.asi nejvíc by mi pomohl někdo se stejným strojem poblíž Vizovic,ať si definují co je norma a co odchylka.třeba jsem jen přecitlivělí.

    8.8.2023 od mitluk

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.8.2023 od LK58

    Nazdar,jenom tak dotaz, a kontrola manžet šoupátek karburátoru byla?Osobně co tři roky plus mínus se udělá dírka a je to takový problém.Nalepit nové dle návodu ,seřídit podtlaky otevírání a možná je tohle problém.LK

    Doplněno:

    Děkuji všem za názory,po posledním složení jsem ještě propláchl ventil sekundárního vzduchu,a světe div se ,motorka jede jak má.
    tedy jela.bohužel jsem měl vážnou nehodu se závodním vozem rakouského jezdce Barum rallye a kamionem.

    18.8.2023 od mitluk

    Mal som podobny problem, na viragu..pomohlo vycistenie a synchro karburatorov a doladenie bohatosti zmesi a novy palivovy filter

    16.8.2023 od VMAXconte

    Pokračování mojí anabáze -tlaky na válcích schodně oba 9,5 bar,mají být 13,2 +/ - 2 .
    Tedy komprese snížena,ale nemyslím že by to bylo kritické.(r.v.2004,65000km-odpovídá provoznímu opotřebení)
    Já jsem ventilové vůle v zimě zmenšoval pouze na předním válci ,zadní byl ok.
    To na ventily nevypadá.
    Pro jistotu jsem udělal i výšky hladiny karburátorů.(byly o.k.)
    Zjištěn drobný únik směsy přes manžetu(přírubu) karb./motor.
    Vyřeším,složím to,a uvidím.

    13.8.2023 od mitluk

    Membrány jsem dal samozřejmě v zimě nové(1000kč/1kus). původní byly obě prasklé,ale asi to s nimi jelo líp.a nebo jsem si zvykl a jede to stejně.bohužel jsem toho v zimě udělal tolik, že nevím co jsem mohl zkazit.pro představu:
    Výměna brzdové kapaliny v předu i v zadu
    Výměna brzdových destiček
    Výměna chladící kapaliny
    Výměna motorového oleje a filtru (včetně proplachu)
    Kontrola všech spojkových lamel (tloušťka v toleranci)
    Výměna svíček
    Kontrola vysokonapěťové kabely+fake.
    Kontrola+seřízení ventilových vůlí
    Kompletní rozborka a čištění karburátorů (výměna membrán)
    Pečlivá Žbirka
    Seřízení bohatosti směsy 6x(zkoušeny varianty 1ot.-2,5ot.)
    Synchronizace karburátorů 4x(hladinou oleje v hadičce ,i podle sluchu)
    Kontrola netěsnosti sání
    Kontrolní jízda bez filtru/se zaplým sytičem/bezčerpadla paliva/s novým benzínem s aditivy/s otevřeným výčkem nádrže/s extrémně chudou i bohatou směsí/atd.
    Myslím že to bude nějaká drobnost, protože motor startuje bez problémů i v mrazu,jede pěkně a zabírá lineárně, nestřílí ani do sání ani do výfuku.a nežere moc .

    8.8.2023 od mitluk

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist